A Social Media jelentősége a légitársaságok életében a KLM példája alapján

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Eszter Zsófia
További közreműködők: Sipos Erika
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
közösségi média
légiközlekedés
marketing
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57706

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg57706
005 20250325112805.0
008 250325suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy Eszter Zsófia 
245 1 2 |a A Social Media jelentősége a légitársaságok életében a KLM példája alapján  |c Nagy Eszter Zsófia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkámban a közösségi média jelentőségét kutatom a KLM légitársaság példája alapján. Kezdetben a közösségi média kialakulásáról írok, illetve kiemelek néhány népszerűbb közösségi média platformot (Facebook, Instagram, TikTok). A következő fejeztben a social media eszközeit elemzem, például nyereményjátékok, influencer marketing...stb. Részletesebben kitérek a trendekre a turizmusban, illetve a fogyasztói magatartásra. Bemutatom a KLM légitársaságot, megalakulásának történetét, fúzióját az Air France légitársasággal, fenntarthatósági programját majd budapesti jelenlétét. A következő fejezetben a KLM social media jelenlétét elemzem, szó esik a kampányairól majd a social media platformjairól (Facebook, Instagram, TikTok). Végül pedig az összefoglalás és a saját véleményem. 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a közösségi média 
695 |a légiközlekedés 
695 |a marketing 
695 |a turizmus 
700 1 |a Sipos Erika  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57706/1/A%20Social%20Media%20jelent%C5%91s%C3%A9ge%20a%20l%C3%A9git%C3%A1rsas%C3%A1gok%20%C3%A9let%C3%A9ben%20a%20KLM%20p%C3%A9ld%C3%A1ja%20alapj%C3%A1n_Nagy%20Eszter%20Zs%C3%B3fia.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57706/2/Nagy%20Eszter%20Zs%C3%B3fia_konzulensi%20b%C3%ADr%C3%A1lata_Sipos%20Erika.pdf  |z Dokumentum-elérés