A közösségi média fiatal generációkra gyakorolt hatásainak vizsgálata, különös tekintettel a marketingkommunikációra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Wenczl Gitta Zsuzsanna
További közreműködők: Sarkadi Katalin
Kulcsszavak:fiatalok
közösségi média
marketingkommunikáció
online reklám
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57708
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkám célja, hogy feltárja, miként alakítja a közösségi média a Z és Alfa generációk viselkedését, fogyasztói szokásait és kommunikációs preferenciáit, valamint hogy ezek a változások milyen kihívásokat és lehetőségeket teremtenek a marketingkommunikáció számára.A kutatásomhoz kérdőíves felmérést alkalmazva elemzem a fiatalok közösségi média használatát, reklámokkal kapcsolatos attitűdjeit és a marketingkommunikáció hatékonyságát. A dolgozat végén javaslatokat fogalmazok meg, amelyek a kutatás eredményei alapján segíthetik a vállalatokat a fiatal generációk hatékonyabb megszólításában és a márkahűség kialakításában.