A közösségi média fiatal generációkra gyakorolt hatásainak vizsgálata, különös tekintettel a marketingkommunikációra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Wenczl Gitta Zsuzsanna
További közreműködők: Sarkadi Katalin
Kulcsszavak:fiatalok
közösségi média
marketingkommunikáció
online reklám
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57708

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg57708
005 20250325112807.0
008 250325suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Wenczl Gitta Zsuzsanna 
245 1 2 |a A közösségi média fiatal generációkra gyakorolt hatásainak vizsgálata, különös tekintettel a marketingkommunikációra  |c Wenczl Gitta Zsuzsanna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkám célja, hogy feltárja, miként alakítja a közösségi média a Z és Alfa generációk viselkedését, fogyasztói szokásait és kommunikációs preferenciáit, valamint hogy ezek a változások milyen kihívásokat és lehetőségeket teremtenek a marketingkommunikáció számára.A kutatásomhoz kérdőíves felmérést alkalmazva elemzem a fiatalok közösségi média használatát, reklámokkal kapcsolatos attitűdjeit és a marketingkommunikáció hatékonyságát. A dolgozat végén javaslatokat fogalmazok meg, amelyek a kutatás eredményei alapján segíthetik a vállalatokat a fiatal generációk hatékonyabb megszólításában és a márkahűség kialakításában. 
695 |a fiatalok 
695 |a közösségi média 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a online reklám 
695 |a Z generáció 
700 1 |a Sarkadi Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57708/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat%20-%20Wenczl%20Gitta%20Zsuzsanna.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57708/2/eredetisegi-nyilatkozat%20%281%29%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57708/3/KM%20FOSZK%20bi%CC%81ra%CC%81lati%20lap_WenczlGittaZsuzsanna_SarkadiKatalin.pdf  |z Dokumentum-elérés