A közösségi média fiatal generációkra gyakorolt hatásainak vizsgálata, különös tekintettel a marketingkommunikációra
Elmentve itt :
Szerző: | Wenczl Gitta Zsuzsanna |
---|---|
További közreműködők: | Sarkadi Katalin |
Kulcsszavak: | fiatalok közösségi média marketingkommunikáció online reklám Z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57708 |
Hasonló tételek
Opel marketingstratégiájának bemutatása, különös tekintettel a marketingkommunikációra
: Plander Benedek
: Plander Benedek
A kuponmarketing generációkra gyakorolt hatása
: Szász Milán
: Szász Milán
AZ ONLINE MARKETING SZEREPE A GAZDASÁGBAN KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓRA
: Pataki Imre
: Pataki Imre
A közösségi média és hálózatok hatása a közösségekre a koronavírus alatt
: Wenczl Gitta Zsuzsanna
: Wenczl Gitta Zsuzsanna
A Web 2.0 és a közösségi média hatása a marketingkommunikációra -(R)evolúció?-
: Bükkösy Ádám
: Bükkösy Ádám
A közösségi média hatásai a különböző generációkra és a mindennapi életre
: Spiegel Dalma
: Spiegel Dalma
Gamifikáció magyarországi megjelenése és a generációkra gyakorolt hatása
: Abonyi Balázs Mózes
: Abonyi Balázs Mózes
A média hatása a generációkra, a mindennapokra
: Buday Bernadett
: Buday Bernadett
A közösségi média jelenléte és hatása a különböző generációkra marketingkommunikációs szempontból napjainkban
: Németh Szilvia
: Németh Szilvia
A 20-30 éves korosztály utazási szokásainak és a közösségi média döntési mechanizmusukra gyakorolt hatásainak vizsgálata
: Kecskeméti Kyra
: Kecskeméti Kyra
A közösségi médiák lehetőségei a vállalati stratégiákban és hatásainak vizsgálata a fiatal felnőttek körében
: Lantos-Németh Andrea
: Lantos-Németh Andrea
A közösségi média emberi kapcsolatokra gyakorolt hatásának vizsgálata.
: Ferencz Ágnes
: Ferencz Ágnes
Social media oldalak veszélyeinek elemzése Informatikusként, hatása a különböző generációkra.
: Mohácsi Éva Bianka
: Mohácsi Éva Bianka
A közösségi média önértékelésre gyakorolt hatásai
: Balázs Anna Emma
: Balázs Anna Emma
Reklámok hatása a különböző generációkra
: Radeczki Eszter Boglárka
: Radeczki Eszter Boglárka
A vizuális közösségi média hatása a fiatal nők testképére
: Józsa Flóra
: Józsa Flóra
Az influencer marketing szerepe és generációkra gyakorolt hatása a turizmus és a vendéglátás területén
: Fodor Boglárka
: Fodor Boglárka
A közösségi média hatása a toborzásra a fiatal felnőttek körében
: Ádám Csilla Rebeka
: Ádám Csilla Rebeka
A közösségi média hatása a toborzásra a fiatal felnőttek körében
: Nagy Krisztina
: Nagy Krisztina
A közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében
: Sitku Fanni
: Sitku Fanni
A közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében
: Kaposvári Petra
: Kaposvári Petra
PSD2 hitelezésre gyakorolt hatásainak bemutatása
: Szőke Krisztina
: Szőke Krisztina
Üzleti célú közösségi média - különös tekintettel a TikTok térhódítására
: Szűcs Laura Anna
: Szűcs Laura Anna
Magyarországi e-kereskedelem, különös tekintettel a fiatal fogyasztók igényeire
: Borsi Viktória
: Borsi Viktória
A regionális állami támogatások Magyarország régióinak fejlődésére gyakorolt hatásainak vizsgálata
: Kántor Adrienn
: Kántor Adrienn
A részvényvisszavásárlási program részvényárfolyamra gyakorolt hatásainak elméleti és statisztikai vizsgálata
: Golovics Milán
: Golovics Milán
Trendek a vendéglátásban és azok fogyasztói döntésre gyakorolt hatásainak vizsgálata
: Barátosi Botond
: Barátosi Botond
Közösségi média szerepe a munkaerő toborzásban, különös tekintettel az Y generációra
: Nagy Noémi
: Nagy Noémi
Az innováció vállalati teljesítményre gyakorolt hatásainak bemutatása
: Sztréhli Nóra
: Sztréhli Nóra
Az ipar 4.0 munkaerőpiacra gyakorolt hatásainak bemutatása és vizsgálata
: Bakó Dániel László
: Bakó Dániel László
A mohácsi busójárás helyi közösségekre gyakorolt hatásainak bemutatása
: Mészáros Ágnes
: Mészáros Ágnes
Egy közlekedési vállalat komplex pénzügyi elemzése, különös tekintettel a beruházások főbb pénzügyi hatásainak vizsgálata
: Kéri Renáta
: Kéri Renáta
Hollókő turizmusmarketing tevékenységének elemzése, különös tekintettel az online kommunikáció hatásainak vizsgálatára
: Vályi-Nagy Réka Virág
: Vályi-Nagy Réka Virág
A közösségi média marketing befolyásoló hatása a fiatal és középkorú felnőttek fogyasztói döntéseire
: Lénárt Noémi
: Lénárt Noémi
Az X, Y és Z generációs fogyasztók jellemzői, valamint a Glamour kuponnapok ezen generációkra gyakorolt vásárlásösztönző hatása napjainkban
: Páva Klaudia
: Páva Klaudia
A közösségi média szerepe az online marketingkommunikációban Különös tekintettel a fiatalok online médiafogyasztására
: Barsi Vivien
: Barsi Vivien
A közösségi média szerepe a Z-generációban, különös tekintettel az orosz-ukrán konfliktusra
: Bányai Richárd Bendegúz
: Bányai Richárd Bendegúz
A közösségi média influencer marketing napjainkban különös tekintettel az autentikus influencer-termék kapcsolatra
: Putz Olivér
: Putz Olivér
A portfólió beruházások tőzsdefúziókra gyakorolt hatásának vizsgálata, különös tekintettel a NYSE-EURONEXT
: Gábor Bence
: Gábor Bence
Coca-Cola Magyarország fenntarthatósági intézkedéseinek a fogyasztókra gyakorolt hatásainak vizsgálata, a fiatalok körében
: Szedlák Péter
: Szedlák Péter
Hasonló tételek
-
Opel marketingstratégiájának bemutatása, különös tekintettel a marketingkommunikációra
: Plander Benedek -
A kuponmarketing generációkra gyakorolt hatása
: Szász Milán -
AZ ONLINE MARKETING SZEREPE A GAZDASÁGBAN KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓRA
: Pataki Imre -
A közösségi média és hálózatok hatása a közösségekre a koronavírus alatt
: Wenczl Gitta Zsuzsanna -
A Web 2.0 és a közösségi média hatása a marketingkommunikációra -(R)evolúció?-
: Bükkösy Ádám