A Sziget fesztivál online marketingstratégiája

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hegedüs Lotti
Other Authors: Joós Tamás
Format: Thesis
Kulcsszavak:fesztiválok
Fesztiválpiac
marketing
reklámok
Social Média
sziget fesztivál
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57710
Description
Abstract:A szakdolgozatomban az elemzés központjában a Sziget Fesztivál online marketingstratégiája áll, amely a magyarországi és nemzetközi fesztiválpiacon is kiemelkedő. A dolgozat elemzi a marketingeszközöket, a fesztivál történetét és annak marketing stratégiáit.A kutatás részletesen elemzi a fesztivál online kommunikációs csatornáit, mint például a weboldal, Facebook, Instagram, TikTok és YouTube jelenlétet, valamint összehasonlítja ezeket más fesztiválokkal, a Strand Fesztivállal és az EXIT Fesztivállal. Az elemzés célja, hogy hasznos következtetéseket és javaslatokat nyújtson a marketingtevékenységek optimalizálására, különös tekintettel a közönség elérésére és elkötelezésére.