Marketingstratégia kidolgozása az Óbudai Egyetem Keleti Károly Kar példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Laufer-Rudas Mátyás Imre
További közreműködők: Kovács Dr. András
Kulcsszavak:7P modell
eseménymarketing
marketing-kampány
marketingstratégiák
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57716
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkámban az Óbudai Egyetem Keleti Károly Kar beiskolázási stratégiáját fejtettem ki. Elsőként az Óbudai Egyetem, ezt követően pedig magát a Keleti Károly Kart mutattam be. Általánosságban mutattam be a marketingstratégiákat és azok működését, mint például az STP stratégia. SWOT elemzés keretein belül részletesen bemutattam a Kart. Projektmunkám végén egy felmérést is készítettem, aminek az eredményeinek kiértékelésével, elemzésével és a konklúzióval zártam.