Ügyfélélmény jelentősége a vállalatok életében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Martin
További közreműködők: Dobó Dr. Róbert
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bank
bankmarketing
CRM
ügyfélkapcsolat
ügyfélkapcsolati menedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57722
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom témájának az ügyfélélményt választottam. Úgy vélem, hogy ez a terület napjainkban egyre nagyobb jelentőséggel bír a vállalatok életében. Az ügyfélélmény, mint terület, a hazai vállalatok környezetében újnak számít, alig pár éve foglalatoskodnak vele komolyabban. Ezen személetmód elsőkörben a nyugati országokban terjedt el, azonban jelenleg a hazai versenyhelyzet is megköveteli, hogy a hibátlan, professzionális szolgáltatásnyújtáson felül, nagy hangsúlyt fektessenek a vállalatok az ügyfélhangok elemzésére is. Tehát az ügyfélélmény nem csupán egy divatos kifejezés, hanem a vállalati siker egyik kulcseleme. Az ügyfelek elégedettsége, lojalitása és a márkához való kötődése jelentős mértékben függ attól, hogy az ügyfelek milyen élményeket szereznek az adott céggel való kapcsolatuk során.