A Dance Lit Hip-Hop Tánciskola félévzáró gálaeseményének üzleti modellje és marketingstratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Domboróczki Lili Seila
További közreműködők: Dr. Molnár Dr. Zsolt
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:gála
marketingstratégia
rendezvény
tánciskola
üzleti modell
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57736
Leíró adatok
Kivonat:A Dance Lit Hip-Hop Tánciskola félévzáró gálái nem csupán kulturális események, hanem a tánciskola üzleti modelljének és marketingstratégiájának kulcsfontosságú elemei. Dolgozatom célja, hogy bemutassa a gálák szerepét az értékteremtés, bevételgenerálás és közösségépítés szempontjából, miközben feltárja a Canvas modell és a marketingstratégiai eszközök, mint a SWOT és az STP elemzés alkalmazását. Az elméleti háttér átfogó szakirodalmi vizsgálatra épül, amelyet mélyinterjúkkal egészítettem ki. Az eredmények alapján javaslatokat tettem a tánciskola üzleti modelljének és marketingtevékenységének optimalizálására, különös tekintettel a szponzori együttműködésekre és a közösségi média hatékonyabb kihasználására.