A Dance Lit Hip-Hop Tánciskola félévzáró gálaeseményének üzleti modellje és marketingstratégiája
Saved in:
Main Author: | Domboróczki Lili Seila |
---|---|
Other Authors: | Dr. Molnár Dr. Zsolt |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | gála marketingstratégia rendezvény tánciskola üzleti modell |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57736 |
Similar Items
Magyarországi hip-hop tánciskolák marketingkommunikációja
: Csibra Aletta
: Csibra Aletta
A Best Dance tánciskola marketingkommunikációjának megtervezése
: Urbán Tamás
: Urbán Tamás
A No Comment Hip Hop reklámozási, és marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Kocsis Brigitta
: Kocsis Brigitta
A hip-hop, mint szubkultúra, zenei irányzat és annak társadalmi artikulációi
: Kovács Dániel
: Kovács Dániel
Dance Tourism in Hungary An Evaluation of Future Growth Possibilities in the Lindy Hop Scene of Hungary /
: Matkó Árpád
: Matkó Árpád
Tango Libre Tánciskola szolgáltatásmarketing alapú elemzése
: Serbán Andrea
: Serbán Andrea
Egy vállalkozás üzleti modellje
: Ózsvári Ildikó
: Ózsvári Ildikó
A Takarékbank üzleti modellje
: Kaló Dóra
: Kaló Dóra
A R3D ONE tánciskola marketingeszközei
: Fekete Dániel
: Fekete Dániel
What does folk dance communicate? The changing impact of time on the message of folk-dance
: Betlendi Eszter Anikó
: Betlendi Eszter Anikó
What does folk-dance communicate? The changing impact of time on the message of folk-dance
: Betlendi Eszter Anikó
: Betlendi Eszter Anikó
Az utazásszervezés új üzleti modellje
: Juhász Dávid István
: Juhász Dávid István
MBH Bank Nyrt. üzleti modellje
: Barát Zita
: Barát Zita
A Raiffeisen Bank Zrt. üzleti modellje
: Kaló Kinga
: Kaló Kinga
A PTC Inc. vállalat üzleti modellje
: Czoffer Klaudia Anna
: Czoffer Klaudia Anna
A Broadway Dance Center marketingterve
: Csáki Adrienn
: Csáki Adrienn
A Forma-1 üzleti modellje Kritikai áttekintés, jövőbeli lehetőségek és globális hatások
: Forgács Gergely
: Forgács Gergely
Innovatív elektrofiziológiai térképezőrendszer magyarországi bevezetése és üzleti modellje
: Fodor Bálint Dániel
: Fodor Bálint Dániel
A 4M Dance Company marketingstratégiájának elemzése
: Szabó Bianka
: Szabó Bianka
Kína fejlődési modellje
: Mosina Ildikó
: Mosina Ildikó
Az Art Kingdom Dance Community és versenytársainak marketingkommunikációja
: Bakó Barbara
: Bakó Barbara
A Netflix vállalati stratégiája, szervezeti kultúrája, valamint üzleti modellje
: Villám Ágnes
: Villám Ágnes
Labdarúgóklubok üzleti- és marketingstratégiája
: Nagy Szabolcs
: Nagy Szabolcs
A Fetchke (startup vállalkozás) üzleti modellje az e-kereskedelmi szektorban
: Gólya Balázs Máté
: Gólya Balázs Máté
A családi turizmus egy lehetséges üzleti modellje amerikai minta alapján
: Daróczi Anita
Published: (2014)
: Daróczi Anita
Published: (2014)
A közösségi média szerepe a 4M Dance Company tevékenységében
: Farkas Bálint
: Farkas Bálint
Gazdasági rendszerek folyamatainak áramlási modellje
: Major Emil
: Major Emil
A Cessio Követeléskezelő Zrt. üzleti modellje, és annak elemzése a BMC modell segítségével
: Tóth Márk Bence
: Tóth Márk Bence
NPV - A bizonytalanság modellje a tőkeköltség árnyékában
: Réti Balázs Gábor
: Réti Balázs Gábor
A Hirschmann Car Communication Kft. BMC modellje
: Csikesz Viktória
: Csikesz Viktória
A sörgyártási technológia változásának bemutatása a XIX. századtól napjainkig, a HopTop Brewery Kft. példáján keresztül
: Jándi Ferenc
: Jándi Ferenc
A MOL Nyrt. szabad pénzáramokon alapuló vállalatértékelési modellje
: Deák Balázs
: Deák Balázs
A civil szervezetek életciklusai Adizes életciklus modellje alapján
: Sólyom Balázs
: Sólyom Balázs
A fluidumáramlás szimulációs modellje és a szimulációs alkalmazás algoritmusa
: Gubán Miklós
Published: (2016)
: Gubán Miklós
Published: (2016)
A szervezeti növekedés dilemmái a versengő értékek modellje tükrében
: Zsiga István
: Zsiga István
Informatikai pénzügyi tervezés, követés és költségallokálás jelenlegi és javasolt modellje
: Komáromi Orsolya
: Komáromi Orsolya
A fluidum-áramlás elméletére épülő gyakorlati szolgáltatási probléma és modellje
: Papp Bence
: Papp Bence
A rendvédelmi szervek új életpálya modellje, mint az ösztönzés eszköze
: Urszuly Zsuzsanna
: Urszuly Zsuzsanna
A fapados légitársaságok kereskedelmi és pénzügyi modellje a Wizz Air példáján
: Ritter Máté
: Ritter Máté
Lukoil marketingstratégiája
: Máthé Ildikó
: Máthé Ildikó
Similar Items
-
Magyarországi hip-hop tánciskolák marketingkommunikációja
: Csibra Aletta -
A Best Dance tánciskola marketingkommunikációjának megtervezése
: Urbán Tamás -
A No Comment Hip Hop reklámozási, és marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Kocsis Brigitta -
A hip-hop, mint szubkultúra, zenei irányzat és annak társadalmi artikulációi
: Kovács Dániel -
Dance Tourism in Hungary An Evaluation of Future Growth Possibilities in the Lindy Hop Scene of Hungary /
: Matkó Árpád