A Media Markt telephelyválasztás jelentősége a marketingben

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kurilla Fanni
Other Authors: Kovács Dr. András
Format: Thesis
Kulcsszavak:döntési folyamat
marketing
piac
stratégia
településföldrajz
településmarketing
versenytársak
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57742
Description
Abstract:A kiválasztott szakdolgozat témám a telephelyválasztás jelentősége a marketingben a Media Marktnál. Az ok amiért erre a témára esett a választásom, az az, hogy 3 éve dolgozok a Media Markt kispesti áruházában és szeretnék jobban és mélyebben belelátni a cég működésébe, illetve gondolkodásába. Pár hónapja tudomásomra jutott, hogy nyílni fog egy új áruház, emiatt még világosabbá vált számomra, hogy ez az a téma, amit szeretnék kutatni. A saját munkakörnyezetem és tapasztalataim alapján sokkal konkrétabban meg tudom érteni, illetve elemezni az új áruház megnyitásának folyamatát és következményeit. Számomra ez lehetővé teszi, hogy valós példákkal támasszam alá az érveléseimet, ezzel is növelve a munkám hitelességét és értékét.