A Media Markt telephelyválasztás jelentősége a marketingben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kurilla Fanni
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:döntési folyamat
marketing
piac
stratégia
településföldrajz
településmarketing
versenytársak
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57742

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57742
005 20250325112843.0
008 250325suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kurilla Fanni 
245 1 2 |a A Media Markt telephelyválasztás jelentősége a marketingben  |c Kurilla Fanni  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A kiválasztott szakdolgozat témám a telephelyválasztás jelentősége a marketingben a Media Marktnál. Az ok amiért erre a témára esett a választásom, az az, hogy 3 éve dolgozok a Media Markt kispesti áruházában és szeretnék jobban és mélyebben belelátni a cég működésébe, illetve gondolkodásába. Pár hónapja tudomásomra jutott, hogy nyílni fog egy új áruház, emiatt még világosabbá vált számomra, hogy ez az a téma, amit szeretnék kutatni. A saját munkakörnyezetem és tapasztalataim alapján sokkal konkrétabban meg tudom érteni, illetve elemezni az új áruház megnyitásának folyamatát és következményeit. Számomra ez lehetővé teszi, hogy valós példákkal támasszam alá az érveléseimet, ezzel is növelve a munkám hitelességét és értékét. 
695 |a döntési folyamat 
695 |a marketing 
695 |a piac 
695 |a stratégia 
695 |a településföldrajz 
695 |a településmarketing 
695 |a versenytársak 
700 1 |a Kovács Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57742/1/TS0DCL_Kurilla_Fanni_A%20Media%20Markt%20telephelyv%C3%A1laszt%C3%A1s%20jelent%C5%91s%C3%A9ge%20a%20marketingben%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57742/2/BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20BELS%C5%90_Kurilla_Fanni_Kov%C3%A1cs_A.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57742/3/Kurilla%20Fanni.pdf  |z Dokumentum-elérés