A hajdúböszörményi Beregszászi Étterem és Rendezvényház működésének és marketingstratégiájának elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Balogh Kamilla
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
étterem
marketing terv
online marketing
rendezvény(ek)
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57749
Leíró adatok
Kivonat:A vendéglátás a gazdaság egyik leggyorsabban fejlődő szegmense, amelyet a fogyasztói igények, trendek és technológiák gyors fejlődésével írhatunk le. Egy ilyen versenypiaci környezetben elengedhetetlen egy hatékony marketingstratégia kialakítása és végrehajtása, lehetővé téve a vállalkozások számára, hogy reagáljanak ezekre a változásokra, és versenyelőnyt biztosítsanak maguknak mindezáltal. Személyes érdeklődésemet ennek a témának az alapos elemzése iránt családi tulajdonú vállalkozásunk motiválja, a Beregszászi Étterem és Rendezvényház. Az étterem több mint egy évtizede szolgálja Hajdúböszörmény térségének lakosságát, ezáltal tapasztalatot és rálátást adva számomra a vendéglátóipar működésére vonatkozólag. Gyermekkorom óta aktívan részt veszek az étterem mindennapi működésében, így első kézből ismerhettem meg a szektor egyedi kihívásait és jellegzetességeit. Minden nyáron az étteremnek szentelem az időmet, ahol nemcsak gyakorlati munkában veszek részt, hanem – szüleim révén - betekintést nyerhetek a vezetési folyamatokba és a stratégiai döntéshozatalba is. Ez a személyes elhivatottság és tapasztalat motivált arra, hogy dolgozatomban feltárjam a Beregszászi Étterem és Rendezvényház marketing stratégiáit és tevékenységét.Úgy gondolom, hogy a témával a kereskedelemben és marketingben megszerzett elméleti ismereteimet gyakorlati kontextusban hasznosíthatom és bővíthetem. Szeretném, ha a dolgozatom eredményei nem csupán megfelelnének a szakmai követelményeknek, hanem kézzelfogható értéket teremtenének a családi vállalkozásunk számára is.