A hajdúböszörményi Beregszászi Étterem és Rendezvényház működésének és marketingstratégiájának elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Balogh Kamilla
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
étterem
marketing terv
online marketing
rendezvény(ek)
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57749

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57749
005 20250325112849.0
008 250325suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Balogh Kamilla 
245 1 2 |a A hajdúböszörményi Beregszászi Étterem és Rendezvényház működésének és marketingstratégiájának elemzése  |c Balogh Kamilla  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A vendéglátás a gazdaság egyik leggyorsabban fejlődő szegmense, amelyet a fogyasztói igények, trendek és technológiák gyors fejlődésével írhatunk le. Egy ilyen versenypiaci környezetben elengedhetetlen egy hatékony marketingstratégia kialakítása és végrehajtása, lehetővé téve a vállalkozások számára, hogy reagáljanak ezekre a változásokra, és versenyelőnyt biztosítsanak maguknak mindezáltal. Személyes érdeklődésemet ennek a témának az alapos elemzése iránt családi tulajdonú vállalkozásunk motiválja, a Beregszászi Étterem és Rendezvényház. Az étterem több mint egy évtizede szolgálja Hajdúböszörmény térségének lakosságát, ezáltal tapasztalatot és rálátást adva számomra a vendéglátóipar működésére vonatkozólag. Gyermekkorom óta aktívan részt veszek az étterem mindennapi működésében, így első kézből ismerhettem meg a szektor egyedi kihívásait és jellegzetességeit. Minden nyáron az étteremnek szentelem az időmet, ahol nemcsak gyakorlati munkában veszek részt, hanem – szüleim révén - betekintést nyerhetek a vezetési folyamatokba és a stratégiai döntéshozatalba is. Ez a személyes elhivatottság és tapasztalat motivált arra, hogy dolgozatomban feltárjam a Beregszászi Étterem és Rendezvényház marketing stratégiáit és tevékenységét.Úgy gondolom, hogy a témával a kereskedelemben és marketingben megszerzett elméleti ismereteimet gyakorlati kontextusban hasznosíthatom és bővíthetem. Szeretném, ha a dolgozatom eredményei nem csupán megfelelnének a szakmai követelményeknek, hanem kézzelfogható értéket teremtenének a családi vállalkozásunk számára is. 
695 |a 7P modell 
695 |a étterem 
695 |a marketing terv 
695 |a online marketing 
695 |a rendezvény(ek) 
700 1 |a Kovács Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57749/1/JNAL0R%2C%20Balogh%20Kamilla%2C%20A%20hajd%C3%BAb%C3%B6sz%C3%B6rm%C3%A9nyi%20Beregsz%C3%A1szi%20%C3%89tterem%20%C3%A9s%20Rendezv%C3%A9nyh%C3%A1z%20m%C3%BCk%C3%B6d%C3%A9s%C3%A9nek%20%C3%A9s%20marketingstrat%C3%A9gi%C3%A1j%C3%A1nak%20elemz%C3%A9se%20%282%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57749/2/Balogh%20Kamilla_k.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57749/3/BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20BELS%C5%90_Balogh_Kamilla_Kov%C3%A1cs_A.pdf  |z Dokumentum-elérés