Eco-friendly Corporation, IKEA’s Eco-friendly Practices, Sustainability

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lacza Abigél Laura
További közreműködők: Németh Dr. Patrícia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21th century
consumers' preferences
corporations
natural resources
sustainability
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57750

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57750
005 20250325112850.0
008 250325suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Lacza Abigél Laura 
245 1 0 |a Eco-friendly Corporation, IKEA’s Eco-friendly Practices, Sustainability  |c Lacza Abigél Laura  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a This thesis explores the impact of IKEA's sustainability initiatives on consumer awareness, behavior, and perceptions. Through primary research, including a survey of IKEA customers, the study examines the alignment between the company's environmental goals and consumer understanding. Key themes include circular economy practices, eco-friendly purchasing trends, and communication gaps. The findings reveal significant potential for improving consumer engagement and highlight actionable strategies for bridging the gap between corporate efforts and public awareness to promote sustainability. 
695 |a 21th century 
695 |a consumers' preferences 
695 |a corporations 
695 |a natural resources 
695 |a sustainability 
700 1 |a Németh Dr. Patrícia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57750/1/H9EK3C_THESIS_2024.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57750/2/Lacza%20Abig%C3%A9l%20Laura%20BA%20KM%20BELS%C5%90.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57750/3/BA%20KM%20angol%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20K%C3%9CLS%C5%90_Lacza.pdf  |z Dokumentum-elérés