The Application of Psychological Strategies in Brand Communication on TikTok in Hungary

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Óvári Flóra Veronika
További közreműködők: Dobó Dr. Róbert
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:brand
communication
influencer
marketing
Tiktok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57752

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57752
005 20250325112852.0
008 250325suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Óvári Flóra Veronika 
245 1 4 |a The Application of Psychological Strategies in Brand Communication on TikTok in Hungary  |c Óvári Flóra Veronika  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a With this research my aim was to offer a comprehensive overview onto what kind of strategies does the biggest Hungarian TikTok brand accounts use and how effective they are. In my research I explored people’s opinions about certain content types and then compare them with their opinion about the videos I selected. For obtaining the information that I needed, I used observations - for the content analysis - and a survey - for the online questionnaire-, from which I also provided some quantitative statistical data to be able to compare them with each other. 
695 |a brand 
695 |a communication 
695 |a influencer 
695 |a marketing 
695 |a Tiktok 
700 1 |a Dobó Dr. Róbert  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57752/1/Ovari_Flora_Veronika_Thesis_2024.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57752/2/BA%20KM%20angol%20bi%CC%81ra%CC%81lati%20lap%20KU%CC%88LSO%CC%8B%20O%CC%81va%CC%81ri%20Flo%CC%81ra%20Veronika.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57752/3/BA%20KM%20angol%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20BELS%C5%90%20DR%20-%20%C3%93v%C3%A1ri%20Fl%C3%B3ra%20Veronika.pdf  |z Dokumentum-elérés