Válságkommunikáció A Pret A Manger esettanulmánya

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Árpási Réka
További közreműködők: Merliot-Almássy Dr. Eszter
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:belső kommunikáció fejlesztése
kommunikáció
vállalati válság
válsághelyzet(ek)
válságkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57753
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat a válságkommunikáció szerepét vizsgálja a Pret A Manger 2016-2018 közötti válsághelyzeteiben, amelyek két halálos allergiás reakcióval zárultak. A kutatás célja a kommunikációs stratégiák és eszközök hatékonyságának elemzése, különös figyelmet fordítva a vállalat reaktív és proaktív kommunikációjára. Az esettanulmány alapján a dolgozat hangsúlyozza a gyors, átlátható és empatikus kommunikáció fontosságát a hírnév és bizalom megőrzésében, valamint a válságokból származó lehetőségeket a vállalati fejlődés és szabványosítás terén.