Válságkommunikáció A Pret A Manger esettanulmánya

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Árpási Réka
További közreműködők: Merliot-Almássy Dr. Eszter
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:belső kommunikáció fejlesztése
kommunikáció
vállalati válság
válsághelyzet(ek)
válságkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57753

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57753
005 20250325112853.0
008 250325suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Árpási Réka 
245 1 0 |a Válságkommunikáció A Pret A Manger esettanulmánya  |c Árpási Réka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozat a válságkommunikáció szerepét vizsgálja a Pret A Manger 2016-2018 közötti válsághelyzeteiben, amelyek két halálos allergiás reakcióval zárultak. A kutatás célja a kommunikációs stratégiák és eszközök hatékonyságának elemzése, különös figyelmet fordítva a vállalat reaktív és proaktív kommunikációjára. Az esettanulmány alapján a dolgozat hangsúlyozza a gyors, átlátható és empatikus kommunikáció fontosságát a hírnév és bizalom megőrzésében, valamint a válságokból származó lehetőségeket a vállalati fejlődés és szabványosítás terén. 
695 |a belső kommunikáció fejlesztése 
695 |a kommunikáció 
695 |a vállalati válság 
695 |a válsághelyzet(ek) 
695 |a válságkommunikáció 
700 1 |a Merliot-Almássy Dr. Eszter  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57753/1/V%C3%A1ls%C3%A1gkommunik%C3%A1ci%C3%B3%20A%20Pret%20A%20Manger%20esettanulm%C3%A1nya.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57753/2/V%C3%A1ls%C3%A1gkommunik%C3%A1ci%C3%B3%20A%20Pret%20A%20MAnger%20esettanulm%C3%A1ny%2C%20mell%C3%A9klet.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57753/3/%C3%81rp%C3%A1si%20R%C3%A9ka_k.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57753/4/BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20BELS%C5%90_Arpasi_Reka.pdf  |z Dokumentum-elérés