Válságkommunikáció A Pret A Manger esettanulmánya
Elmentve itt :
| Szerző: | Árpási Réka |
|---|---|
| További közreműködők: | Merliot-Almássy Dr. Eszter |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | belső kommunikáció fejlesztése kommunikáció vállalati válság válsághelyzet(ek) válságkommunikáció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57753 |
Hasonló tételek
A brit szendvicslánc, a Pret A Manger márkaépítése integrált marketingkommunikáción keresztül
: Máthé Tünde
: Máthé Tünde
Válságkommunikáció a divatiparban
: Andor Zoltán
: Andor Zoltán
Válságkommunikáció a magyar labdarúgás válságmenedzselésében
: Szabó István
: Szabó István
A válságkommunikáció jelentősége - a vörösiszap- katasztrófa tanulságai
: Lengyel Nikoletta
: Lengyel Nikoletta
Válságkommunikáció. A krízismenedzsment elmélete és gyakorlata ma
: Czirják Mátyás
: Czirják Mátyás
A hatékony válságkommunikációs stratégiák jelentősége a légiközlekedési ágazatban
: Stubán Máté
: Stubán Máté
Bukott államok, Afganisztán esettanulmánya
: Lukács Dániel
: Lukács Dániel
A válságmenedzsment és válságkommunikáció vizsgálata a T62 Hotel példáján keresztül
: Kis Anna
: Kis Anna
Kínai import áruk folyamatának esettanulmánya
: Varga Lidia
: Varga Lidia
Krízis- és válsághelyzet kezelés elméletben és gyakorlatban - Válságkommunikáció a PR világában
: Újvári Laura
: Újvári Laura
Válságkezelés és válságkommunikáció hiányosságai és következményei a Pyro-Technic Kft. példáján keresztül
: Balog Alexandra
: Balog Alexandra
Brandépítés a magyarországi Telenor mobilszolgáltató esettanulmánya alapján
: Hegedüs Adrienn
: Hegedüs Adrienn
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása, a H&M esettanulmánya
: Mészáros Dóra
: Mészáros Dóra
Magyar vállalatok nemzetköziesedése – A Formatex Kft. esettanulmánya
: Barsi László
: Barsi László
Egy MOOC értékesítő cég esettanulmánya marketingkommunikációs szempontból
: Havasi Marcell
: Havasi Marcell
Vállalati válságkommunikáció és a válságkezelés hatása az online térben a Covid-19 vírussal összefüggésben
: Ecsedi Judit
: Ecsedi Judit
Az Anantara New York Palace Budapest Hotel esettanulmánya
: Valentin Vivien
: Valentin Vivien
Válságkommunikáció, mint a válságkezelés egyik kulcsfontosságú eleme egy budapesti szálloda belső kommunikációjának példáján keresztül
: Kajtor Anita
: Kajtor Anita
A kastélyturizmus versenyképességének elemzése a Hercegasszony Birtok esettanulmánya mentén
: Bauerné Pál Zsófia Mária
: Bauerné Pál Zsófia Mária
A kkv-k helyzete Magyarországon a Foodbox Kft. esettanulmánya
: Szilágyi László István
: Szilágyi László István
A projektfinanszírozás sajátosságai A CER Hungary Zrt. mozdony esettanulmánya
: Szőke Tamás
: Szőke Tamás
Változások menedzselése, a GE Hungary Rt. hajdúböszörményi gyárának esettanulmánya
: Kiss Dániel
: Kiss Dániel
A koronavírus-járvány hatása a gazdaságra - A Viciunai Group esettanulmánya
: Mezei Kincső Anna
: Mezei Kincső Anna
A duális szakképzés vállalati kihívásai - Az FS 2 Kft esettanulmánya
: Bálint Andrea
: Bálint Andrea
A Nijhof-Wassink Kft. szervezeti/szerkezeti (strukturális és mennyiségi) átalakításának esettanulmánya
: Farkas László Márk
: Farkas László Márk
Az Onboarding hatása a munkavállalói elégedettségre egy fejvadász cég esettanulmánya alapján
: Hajdú Viktória Petra, et al.
: Hajdú Viktória Petra, et al.
Családi kis- és középvállalkozások nemzetköziesedése a Naturtrend Impex Kft. esettanulmánya alapján
: Horváth Eszter
: Horváth Eszter
A nemzetköziesedési elméletek empirikus vetületei - Egy magyar vegyipari vállalat nemzetköziesedési esettanulmánya
: Szeleczki Mihály Dániel
: Szeleczki Mihály Dániel
A civil szervezetek kommunikációjának bemutatása az Egy csepp figyelem Alapítvány esettanulmánya alapján
: Petrik Liána
Megjelent: (2007)
: Petrik Liána
Megjelent: (2007)
A szállodaipar lehetőségeinek bemutatása a pandémia okozta nehézségek kezelésére a Danubius Hotels Group esettanulmánya alapján
: Börczi Anna
: Börczi Anna
A családi vállalat generációváltásának és értékesítésének hatása a professzionalizációra és célkitűzésekre - a Brendon Gyermekáruházak esettanulmánya
: Ilyés Gergő Hunor
: Ilyés Gergő Hunor
A belső kommunikáció szerepe a vállalati arculat és identitás formálásában, A 77 Elektronika Kft esettanulmánya
: Zámbó Zsuzsanna Ágnes
: Zámbó Zsuzsanna Ágnes
Közvetlen külföldi befektetések és transznacionális társaságok a világgazdaságban különös tekintettel a fejlődő régiókra
: Árpási Katalin
: Árpási Katalin
A Nívó biztonsági ajtókat forgalmazó cég dolgozói elégedettségének mérése
: Árpási Petra
: Árpási Petra
NYDOP-2.1.1./A-13 kódszámú, a körmendi Batthyány Strattmann Kastély fejlesztési projektjének esettanulmánya, az Európai Uniós projektek hatásvizsgálata
: Kósi Eszter
: Kósi Eszter
Vállalatok társadalmi felelőssége a British Petrol esettanulmánya
: Pintican Levente Hunor
: Pintican Levente Hunor
Kríziskommunikáció a popkultúrában Taylor Swift és a bécsi koncertlemondás esettanulmánya
: Bognár Anna Zoé
: Bognár Anna Zoé
A Facebook mint marketingkommunikációs felület Az UNIQA Biztosító Zrt. esettanulmánya
: Szőkéné Faragó Anikó
Megjelent: (2013)
: Szőkéné Faragó Anikó
Megjelent: (2013)
A munkahelyi stressz kezelése az állami szektorban A NISZ Zrt. esettanulmánya
: Bozsó Liliána
: Bozsó Liliána
A globális ellátási láncok rugalmasságának optimalizálása 4flow management Kft. esettanulmánya
: Binder Vanessza
: Binder Vanessza
Hasonló tételek
-
A brit szendvicslánc, a Pret A Manger márkaépítése integrált marketingkommunikáción keresztül
: Máthé Tünde -
Válságkommunikáció a divatiparban
: Andor Zoltán -
Válságkommunikáció a magyar labdarúgás válságmenedzselésében
: Szabó István -
A válságkommunikáció jelentősége - a vörösiszap- katasztrófa tanulságai
: Lengyel Nikoletta -
Válságkommunikáció. A krízismenedzsment elmélete és gyakorlata ma
: Czirják Mátyás