Analysis of Hungarian fine dining restaurants' marketing activities
Elmentve itt :
Szerző: | Fekecs Máté György |
---|---|
További közreműködők: | Papp Judit |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | analysis fine dining hospitality marketing restaurant |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57758 |
Hasonló tételek
Examining guest perceptions of fine dining restaurants
: Fábry Ágnes
: Fábry Ágnes
Investigation of business models in fine dining restaurants
: Verzár Olivia
: Verzár Olivia
The “Greening” of 5-star Restaurants Sustainable Practice Indicators in Fine-dining Menu Analysis
: Petrenyi Dora
: Petrenyi Dora
Investigating customer perceptions of Fine dining and Michelin-rated restaurants
: Fülöp Dóra
: Fülöp Dóra
Beverage consumption habits and the comparison of two Fine Dining restaurant The Arany Kaviar and The Penrose Room in 2016-2017
: Vasadi-Balogh Eszter
: Vasadi-Balogh Eszter
A molekuláris gasztronómia és a fine dining
: Szabó Salamon
: Szabó Salamon
A fine dining térhódítása a Balaton régióban
: Tóth Erika
: Tóth Erika
A fine dining ismertsége és elterjedése hazánkban
: Duray András
: Duray András
Étel-ital párosítások Budapest fine-dining éttermeiben
: Császár Attila
: Császár Attila
Fine dining cukrászat és a tányérdesszertek összetettsége
: Molnár Flóra Molli
: Molnár Flóra Molli
Fine dining a magyar vendéglátásban, hatása a gazdálkodásra
: Windisch István
: Windisch István
Street food és a fine dining összehasonlító elemzése
: Pacsai Martin Benjamin
: Pacsai Martin Benjamin
A pezsgő szerepe a budapesti fine dining éttermekben
: Hudák Dávid
: Hudák Dávid
Analysis of the Hungarian Tourism Ltd.'s foreign representation's activity
: Széles Ágnes
: Széles Ágnes
A fine dining étkezés bemutatása és a magyar emberek fine diningról alkotott véleményének vizsgálata
: Szabó Zsófia Panna
: Szabó Zsófia Panna
Színek, ízek, illatok, avagy a fine dining térhódítása Magyarországon
: Brizs Anna
: Brizs Anna
Étel-ital párosítások trendjeinek alakulása Magyarország fine-dining éttermeiben
: Péter Kata
: Péter Kata
Színek, illatok, ízek, avagy a fine dining térhódítása hazánkban
: Szabó Alexandra
: Szabó Alexandra
Étel-ital párosítások trendjeinek alakulása Magyarország fine-dining éttermeiben
: Vári Vivien Vanessza
: Vári Vivien Vanessza
Analysis of Harangvölgyi Institute Budapest's Marketing Activity
: Martin Fanny
: Martin Fanny
The Hungarian Mercedes-Benz’s diverse marketing activities
: Egyedi Noémi
: Egyedi Noémi
Descriptive analysis of the Hungarian catering industry with a special focus on the restaurant sector
: Rádai Barbara
: Rádai Barbara
The analysis of the current digital marketing activities of SugarTrends
: Kiss Fanni
: Kiss Fanni
Changes in the marketing activity of Hungarian hotels in the light of the pandemic
: Andreidesz Beatrix
: Andreidesz Beatrix
Analysing marketing strategies influencing consumers behaviour and preferences in casual dining restaurant industry in Vientiane, Laos.
: Soukhavongsa Fonsouda
: Soukhavongsa Fonsouda
Fine dining éttermek a budapesti turisztikai piacon (a Le Parlement étterem üzleti terve)
: Nagy Dolóresz Leila
: Nagy Dolóresz Leila
A koronavírus hatása a fine dining éttermekre Magyarországon a Laurel Budapest példáján keresztül
: Antalffy Michelle
: Antalffy Michelle
Egy csokoládé és borkóstoló rendezvény megvalósíthatóságának vizsgálata fine dining stílusban a Textúra étteremben
: Faragó Linda Klaudia
: Faragó Linda Klaudia
Sustainable Dining Innovation Crafting a Business Plan for a Vegetarian Restaurant in Kyrgyzstan
: Eliakhunova Shakhnoza
: Eliakhunova Shakhnoza
The effects of Dining Guides and Hungarian gastro blogs on customers’ behaviour
: Balog Anna
: Balog Anna
Analysis of sports marketing and sponsorship activities – Red Bull Hungary Ltd.
: Repa Orsolya
: Repa Orsolya
The analysis of the marketing communications activity of the Rókusfalvy Winery and the Etyek-Buda wine region
: Némedi Szilvia
: Némedi Szilvia
Analysis of the marketing activities of Agrárgazdaság Ltd. concerning hybrid maize sowing seeds
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Analysis of Hungarian Agriculture
: Fekete Laura
: Fekete Laura
Real estate investment in district IX. Analysis of the Allure Residence Budapest’s marketing activity
: Nagy Bendegúz
: Nagy Bendegúz
Marketing Activities of Szigliget
: Péntek Nikolett
: Péntek Nikolett
EFFICIENCY OF SALES ACTIVITIES BY HUNGARIAN FASHION BRANDS Difference between medium and high priced Hungarian fashion brands sales behaviour
: Zelei Barbara
: Zelei Barbara
Complex analysis of the opening of a new restaurant, called Sidreria
: Fegyveres Dorottya
: Fegyveres Dorottya
An analysis of the Hungarian food revolution
: Erdei Fanni Dóra
: Erdei Fanni Dóra
Marketing activities of Porcellino Ristorante
: Kassai Diána
: Kassai Diána
Hasonló tételek
-
Examining guest perceptions of fine dining restaurants
: Fábry Ágnes -
Investigation of business models in fine dining restaurants
: Verzár Olivia -
The “Greening” of 5-star Restaurants Sustainable Practice Indicators in Fine-dining Menu Analysis
: Petrenyi Dora -
Investigating customer perceptions of Fine dining and Michelin-rated restaurants
: Fülöp Dóra -
Beverage consumption habits and the comparison of two Fine Dining restaurant The Arany Kaviar and The Penrose Room in 2016-2017
: Vasadi-Balogh Eszter