Tudatos kommunikáció vagy puszta jelenlét? Az énmárka építés eszközeinek bemutatása a fiatal generáció online és offline álláskeresési szokásainak vizsgálatán keresztül.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kiss Norbert
Other Authors: Jäckel Katalin
Format: Thesis
Kulcsszavak:Énmárka
Kommunikáció
Márkaépítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/5776

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg5776
005 20221011151507.0
008 160509suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Kiss Norbert 
245 1 0 |a Tudatos kommunikáció vagy puszta jelenlét? Az énmárka építés eszközeinek bemutatása a fiatal generáció online és offline álláskeresési szokásainak vizsgálatán keresztül.  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Kiss Norbert 
695 |a Énmárka 
695 |a Kommunikáció 
695 |a Márkaépítés 
700 0 1 |a Jäckel Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/5776/1/Diplomadolgozat_online%20felt%C3%B6lt%C3%A9s.pdf  |z Dokumentum-elérés