Tudatos kommunikáció vagy puszta jelenlét? Az énmárka építés eszközeinek bemutatása a fiatal generáció online és offline álláskeresési szokásainak vizsgálatán keresztül.
Saved in:
Main Author: | Kiss Norbert |
---|---|
Other Authors: | Jäckel Katalin |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Énmárka Kommunikáció Márkaépítés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5776 |
Similar Items
Tudatos image építés a szépségiparban
: Gorcsa Carmen
: Gorcsa Carmen
Énmárka építés pályakezdőknek a 21. századi online eszközök segítségével
: Turóczy Vajk Kristóf
: Turóczy Vajk Kristóf
Tudatos karrierút-építés támogatása coaching eszközökkel
: Miterliné Kovács Edit
: Miterliné Kovács Edit
Énmárka
: Kőrösi Kunigunda
: Kőrösi Kunigunda
A tudatos fogyasztói magatartás és az ökomarketing jelenléte a Békés megyei fiatal generációk körében
: Emődi Dorina Éva
: Emődi Dorina Éva
Egy reklámmodell énmárka-terve
: Nguyen Thi Quynh Nga
: Nguyen Thi Quynh Nga
Énmárka a közösségi médiában
: Varga Dorina
: Varga Dorina
Álláskeresési tanácsadás üzleti terv előkészítése
: Erdélyi Eszter
: Erdélyi Eszter
Pályakezdő Z generációsok álláskeresési preferenciái
: Tóth Gréta Anna
: Tóth Gréta Anna
Posztmodern fiatal fogyasztók utazási szokásainak vizsgálata
: Gombos Annamária
: Gombos Annamária
A könyvvizsgálati feladatok előkészítése, megszervezése és végrehajtása egy választott Társaság tárgyi eszközeinek vizsgálatán keresztül
: Papp Roland
: Papp Roland
Az influencer, és az énmárka kapcsolata
: Tőtős Anett Evelyn
: Tőtős Anett Evelyn
Offline vagy Online? A multimédiás kommunikáció hatása a társadalomra
: Etentuk Anietie
: Etentuk Anietie
A könyvvizsgálati feladatok előkészítésének, megtervezésének és végrehajtásának bemutatása egy választott Társaság tárgyi eszközeinek vizsgálatán keresztül
: Gulyás Szandra
: Gulyás Szandra
A magyarországi munkaerőpiacon jelenlévő generációk álláskeresési szokásai
: Lengyel Dorina
: Lengyel Dorina
Osztályközösség-építés hagyományos és IKT módszerek segítségével
: Illésné Takács Éva
: Illésné Takács Éva
A digitalizáció szerepe a toborzási és álláskeresési folyamatokban
: Péter Roland
: Péter Roland
Pénzügyi adatpiac építés SAP-HANA átállás kapcsán biztosítónál
: Bodó Alexandra
: Bodó Alexandra
Az én, mint pénzügyileg tudatos felnőtt? - avagy Fiatal felnőttek pénzügyi kultúrája Magyarországon
: Antal Ferenc
: Antal Ferenc
Miért fontos a magyar fiatal KKV-k számára, hogy rendelkezzenek tudatos arculattal
: Bujdosó Péter
: Bujdosó Péter
Országimázs-építés Magyarországon Burgenland által alkalmazott imázselemek adaptációja alapján
: Molnár-Csomós Ilona Erzsébet
: Molnár-Csomós Ilona Erzsébet
Az énmárka elemzése általánosságban és jelentőségének vizsgálata a műkorcsolyasportban
: Návay Anikó
: Návay Anikó
Politikai énmárka, avagy magyar politikusok kommunikációja az újmédia korában
: Kurucz Imola Anna
: Kurucz Imola Anna
Pályakezdők szakmai énmárka-építése online eszközökkel és a LinkedIn oldalán
: Sándor Fanni Zsófia
: Sándor Fanni Zsófia
A randiapplikációk piacának szereplői, mint az énmárka megjelenésének új platformjai
: Szokol-Humay Dea
: Szokol-Humay Dea
Hogyan befolyásolja a média jelenléte a fiatal generáció társadalomba való beilleszkedését, értékrendjének kialakulását
: Pál-Botházy Emese Kinga
Published: (2007)
: Pál-Botházy Emese Kinga
Published: (2007)
Az Y és Z generáció álláskeresési szokásai napjainkban az online térben
: Zalka Virág
: Zalka Virág
A fiatal felnőttek múzeumlátogatási szokásainak vizsgálata és hatásuk a muzeális intézmények kínálatára
: Nguyen Cintia
: Nguyen Cintia
Profi sportolók énmárka építése és tizenévesekre gyakorolt hatása a XXI. században
: Kővári Tamás
: Kővári Tamás
A vállalati imázs-építés komplexitása az éttermi szolgáltatások szektorában Tanulmány a BITE Bakery Café példáján keresztül
: Horák Vanda Erzsébet
: Horák Vanda Erzsébet
Üzleti alkalmazások integrációja CRM rendszerek vizsgálatán keresztül
: Dudás Dávid
: Dudás Dávid
,,Menni vagy maradni?" Munkaerő hatékony megszerzése és megtartása, ennek jelenléte egy pénzügyi tanácsadó vállalatnál
: Sághy András Dániel
: Sághy András Dániel
Százhalombatta településmarketing eszközeinek vizsgálata
: József Orsolya
: József Orsolya
Dunakeszi településmarketing eszközeinek elemzése
: Cselle Balázs
: Cselle Balázs
Sikeres énmárka létrehozása és fenntartása a Youtube-on - Minden, ami a youtuberkedés mögött van
: Csecse Attila
: Csecse Attila
A belső országimázs-építés szerepe az országmárkázás folyamatában. Magyarország példáján 2018-2023 között.
: Németh Lili Nóra
: Németh Lili Nóra
Egy offline cég online lehetőségei
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
Offline Center közösségi tér elemzése
: Ádány Zsófia
: Ádány Zsófia
A monetáris politika nem-konvencionális eszközeinek alkalmazása a válságkezelésben
: Szőcs Norbert
: Szőcs Norbert
Az ökoturizmus szerepe Magyarországon - az ökofalvak vizsgálatán keresztül
: Prokopics Sarolta
: Prokopics Sarolta
Similar Items
-
Tudatos image építés a szépségiparban
: Gorcsa Carmen -
Énmárka építés pályakezdőknek a 21. századi online eszközök segítségével
: Turóczy Vajk Kristóf -
Tudatos karrierút-építés támogatása coaching eszközökkel
: Miterliné Kovács Edit -
Énmárka
: Kőrösi Kunigunda -
A tudatos fogyasztói magatartás és az ökomarketing jelenléte a Békés megyei fiatal generációk körében
: Emődi Dorina Éva