4P/7P marketingmix egy vállalkozásban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szkupi Réka
További közreműködők: Kasza Lajos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
családi vállalkozás
marketing
marketing terv
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57763

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57763
005 20250325112905.0
008 250325suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szkupi Réka 
245 1 0 |a 4P/7P marketingmix egy vállalkozásban  |c Szkupi Réka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat átfogó elemzést nyújt a Tetra Pipe Kft.-ról, amely egy családi tulajdonban lévő vállalkozásként működik a mélyépítési szektorban, elsősorban dréncsövek, geotextíliák és egyéb specializált termékek gyártására és értékesítésére összpontosítva. A szakdolgozat elsődlegesen bemutatja a családi vállalkozás fogalmát, előnyeit és hátrányait, valamint ezen vállalkozási forma gazdasági és társadalmi jelentőségét. Részletes elemzést nyújt a marketingelméletek közül a 4P és 7P modellről, különös figyelemmel arra, hogyan alkalmazhatók ezek az eszközök a Tetra Pipe Kft. sajátos környezetében.A dolgozat feltárja a vállalat árképzési stratégiáit, termékkínálatát, disztribúciós csatornáit és kommunikációs megoldásait, illetve ezek hatását az ügyfélkörre és a versenyképességre. Külön szekció foglalkozik a legfontosabb versenytársakkal, például a Wavin Hungary Kft.-vel és a Pipelife Hungária Kft.-vel, amelyek a vállalat partnerei és versenytársai egyaránt. Emellett kiemelt figyelmet fordít a STEEP-elemzésre, amely a vállalat makrokörnyezeti tényezőit vizsgálja, így stratégiai szempontból jelentős betekintést nyújt a piaci kihívások és lehetőségek megértéséhez.A dolgozat kitér a digitális marketing szerepére, különösen a szájról szájra terjedő marketing jelentőségére, amely hitelességet és költséghatékonyságot biztosít a vállalkozás számára. A kutatás során a KSH hivatalos adatai is elemzésre kerültek, amelyek gazdagítják a dolgozat adatalapú megközelítését, különös tekintettel a kis- és középvállalkozások árbevételére és gazdasági teljesítményére.Az összefoglaló rész értékeli a Tetra Pipe Kft. eddigi sikereit, miközben javaslatokat fogalmaz meg a jövőbeli növekedés érdekében, például a digitális platformok hatékonyabb kihasználására és célzott marketingeszközök alkalmazására. A dolgozat nemcsak a Tetra Pipe Kft. fejlődési lehetőségeit tárja fel, hanem általános tanulságokat is nyújt a családi vállalkozások működésének és stratégiáinak megértéséhez. 
695 |a 7P modell 
695 |a családi vállalkozás 
695 |a marketing 
695 |a marketing terv 
695 |a online marketing 
700 1 |a Kasza Lajos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57763/1/Szakdolgozat_Szkupi%20R%C3%A9ka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57763/2/Szkupi%20R%C3%A9ka%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20BELS%C5%90.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57763/3/Szkupi%20R%C3%A9ka.pdf  |z Dokumentum-elérés