Fast fashion brandek marketingstratégiája az e-kereskedelemben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Papp Máté Olivér
További közreműködők: Kegye Krisztina
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális marketing
divat
e-kereskedelem
fashion
nemzetközi
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57767

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57767
005 20250325112909.0
008 250325suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Papp Máté Olivér 
245 1 0 |a Fast fashion brandek marketingstratégiája az e-kereskedelemben  |c Papp Máté Olivér  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Diplomadolgozatom témája szorosan összefügg a divatiparban szerzett szakmai tapasztalataimmal, amelyeket modellként és gyakornokként szereztem.Ez a kettős perspektíva lehetőséget biztosít számomra, hogy alaposabban megértsem a divatipar dinamikáját, valamint a márkák népszerűsítéséhez használt marketingeszközöket és -csatornákat. A fast fashion (olcsó, divatos ruhák) márkák marketingstratégiáinak és az e-kereskedelem szerepének vizsgálata különösen közel áll hozzám, hiszen mindennapi munkám során is látom, milyen nagy hatással vannak ezek a stratégiák a piacra és a fogyasztói döntésekre.Az e-kereskedelem növekvő dominanciáját kihasználva a fast fashion márkák jelentős piaci terjeszkedést és pénzügyi nyereséget érhetnek el a célzott marketingstratégiák és innovatív technikák alkalmazásával. Az online értékesítési csatornák, mint például a jól optimalizált webshopok, mobilalkalmazások és integrált szoftvermegoldások, lebontják a földrajzi korlátokat, és lehetővé teszik a globális piacon való hatékony részvételt. Diplomamunkám célja, hogy elemezzem a fast fashion szektor vezető vállalatainak márkakommunikációs eszközeit és e-kereskedelmi stratégiáit, valamint azok hatékonyságát és piacra gyakorolt hatásukat. A kutatás során részletesen megvizsgálom a márkák online jelenlétét és digitális marketing-taktikáit, hogy a begyűjtött adatok és elemzések alapján következtetéseket vonhassak le a sikeres e-kereskedelmi gyakorlatokról. 
695 |a digitális marketing 
695 |a divat 
695 |a e-kereskedelem 
695 |a fashion 
695 |a nemzetközi 
700 1 |a Kegye Krisztina  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57767/1/A5CNFD%20Papp%20Ma%CC%81te%CC%81%20Olive%CC%81r%20Fast%20Fashion%20Brandek%20Marketingstrate%CC%81gia%CC%81ja%20Az%20E-kereskedelemben.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57767/2/BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20BELS%C5%90_Papp%20M%C3%A1t%C3%A9%20Oliv%C3%A9r.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57767/3/BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20K%C3%9CLS%C5%90%20Papp%20M%C3%A1t%C3%A9%20Oliv%C3%A9r.pdf  |z Dokumentum-elérés