The Impact of Micro-Influencer Marketing on the Consumer Behavior of Millennials on Sunscreen Products in Thailand

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sephasert Saysavath
További közreműködők: Dr. Molnár Dr. Zsolt
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Consumer behavior
content marketing
Digital Marketing Trends
micro influencer marketing
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57769

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57769
005 20250325112911.0
008 250325suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Sephasert Saysavath 
245 1 4 |a The Impact of Micro-Influencer Marketing on the Consumer Behavior of Millennials on Sunscreen Products in Thailand  |c Sephasert Saysavath  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a The Effects of Social Media Marketing in Millennial Brand Loyalty This paper aims to examinethe effects of the specified forms of social media marketing on brand loyalty among millennialsin the age range of 24 – 39 years. According to survey, research examines the effect of usinginformative, entertaining, and interactive content on brand loyalty. More specifically, theanalyses seek to serve as insight into these avenues in building sustainable brand partnershipswith this significant target group.KeywordsSocial media marketingMillennialbrand loyaltyInformative contentEntertaining contentInteractive content 
695 |a Consumer behavior 
695 |a content marketing 
695 |a Digital Marketing Trends 
695 |a micro influencer marketing 
695 |a online marketing 
700 1 |a Dr. Molnár Dr. Zsolt  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57769/1/Final%20Thesis.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57769/2/Sephasert_Saysavath_BA_KM_Eng.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57769/3/BA%20KM%20angol%20bi%CC%81ra%CC%81lati%20lap%20KU%CC%88LSO%CC%8B_Sephasert%20Saysavath.pdf  |z Dokumentum-elérés