A Gottwald Hotel Kft. ismertségének és vendégelégedettségének vizsgálata

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nagy Illés
Other Authors: Kovács Dr. András
Format: Thesis
Kulcsszavak:21. század
e-kereskedelem
elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
turizmus
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57771
Description
Abstract:A szakdolgozatom témája az E-kereskedelem és M-kereskedelem kis-és középvállalkozásoknál. Azért választottam ezt, mert egy olyan témát szerettem volna választani, ami releváns a mai világ tekintetében. Emiatt az online kereskedelmet választottam, amely világszerte elterjedt és mára már elengedhetetlen a kereskedelem szempontjából. A témában való érdeklődésem azzal kezdődött, hogy év elején a szakmai gyakorlati helyemen az online marketing területére kerültem egy helyi munkaközvetítő cégnél. Ezután egyértelmű volt, hogy ehhez kapcsolódó témát szeretnék választani. Mindezen befolyásoló tényezők mellett a mai világban elengedhetetlen az online kereskedelem és gondoltam, ha jobban beleásom magam a témába akkor ebből csak hasznom származhat. Ezt a témát a tatai Hotel Gottwald szálloda által nyújtott információ és a kérdőívem segítéségével dolgozom fel. Kutatásom célja, hogy az általam kiválasztott szállodában feltérképezzem az ő marketing stratégiájukat és azt a marketing kommunikációt, amit használnak a mindennapi életben az online térben. Ezeket alaposan tanulmányozva és összevetve azzal a kérdőívvel, amit elkészítettem feltárom az esetleges hiányosságokat és javaslatot teszek nekik, hogy miben lehetne változtatni. Mindezek mellett, mivel érdekel a téma szeretnék a jobb rálátás reményében még többet megtudni, hogy egy ilyen presztízzsel rendelkező szállodai egység hogyan érte el azt, ahol a napjainkban is tart.