A Gottwald Hotel Kft. ismertségének és vendégelégedettségének vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Illés
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
e-kereskedelem
elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
turizmus
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57771

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57771
005 20250325112912.0
008 250325suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy Illés 
245 1 2 |a A Gottwald Hotel Kft. ismertségének és vendégelégedettségének vizsgálata  |c Nagy Illés  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom témája az E-kereskedelem és M-kereskedelem kis-és középvállalkozásoknál. Azért választottam ezt, mert egy olyan témát szerettem volna választani, ami releváns a mai világ tekintetében. Emiatt az online kereskedelmet választottam, amely világszerte elterjedt és mára már elengedhetetlen a kereskedelem szempontjából. A témában való érdeklődésem azzal kezdődött, hogy év elején a szakmai gyakorlati helyemen az online marketing területére kerültem egy helyi munkaközvetítő cégnél. Ezután egyértelmű volt, hogy ehhez kapcsolódó témát szeretnék választani. Mindezen befolyásoló tényezők mellett a mai világban elengedhetetlen az online kereskedelem és gondoltam, ha jobban beleásom magam a témába akkor ebből csak hasznom származhat. Ezt a témát a tatai Hotel Gottwald szálloda által nyújtott információ és a kérdőívem segítéségével dolgozom fel. Kutatásom célja, hogy az általam kiválasztott szállodában feltérképezzem az ő marketing stratégiájukat és azt a marketing kommunikációt, amit használnak a mindennapi életben az online térben. Ezeket alaposan tanulmányozva és összevetve azzal a kérdőívvel, amit elkészítettem feltárom az esetleges hiányosságokat és javaslatot teszek nekik, hogy miben lehetne változtatni. Mindezek mellett, mivel érdekel a téma szeretnék a jobb rálátás reményében még többet megtudni, hogy egy ilyen presztízzsel rendelkező szállodai egység hogyan érte el azt, ahol a napjainkban is tart. 
695 |a 21. század 
695 |a e-kereskedelem 
695 |a elektronikus kereskedelem - online kereskedelem 
695 |a turizmus 
695 |a vendéglátás 
700 1 |a Kovács Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57771/1/szakdoglgozat%202025.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57771/2/BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20BELS%C5%90_Nagy_Ill%C3%A9s_Kov%C3%A1cs_A.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57771/3/BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20K%C3%9CLS%C5%90%20Nagy%20Ill%C3%A9s.pdf  |z Dokumentum-elérés