From Posts to Purchases The Effect of L'Oréal's Social Media Marketing on Consumer Behaviour
Saved in:
Main Author: | Tasnádi Lili Eszter |
---|---|
Other Authors: | Dr. Molnár Dr. Zsolt |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | brand engagement consumer behaviour digital marketing strategies L'Oréal Social media |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57774 |
Similar Items
The role of brand image and brand identity of L'Oréal Professional Products in the consumer behaviour of Gen Z
: Kádár Luca
: Kádár Luca
The impact of social media on consumer purchase intentions in the Hungarian coffee industry
: Bitca Luminita
: Bitca Luminita
An explanatory study of online consumer behaviour in Hungary in cases of purchases of smartphones
: Hoang Tamás
: Hoang Tamás
What is the Effect of Music on Purchasing Behavior?
: FAKHREDDINE YOUSSEF
: FAKHREDDINE YOUSSEF
The Image of Women in Commercials - L'Oréal - Because I'm worth it
: Tassi Eszter
: Tassi Eszter
Healthy eating and consumer food purchasing habits
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Diversification in the cosmetic industry through the company L’Oreal
: Südi Sára Éva
Published: (2019)
: Südi Sára Éva
Published: (2019)
Greenwashing and its effect on brand image and consumers' purchase decisions in the cosmetic industry
: Jargalsaikhan Dulguun
: Jargalsaikhan Dulguun
Chinese consumer behavior toward luxury brands purchasing.
: Sayaseng Sandy
: Sayaseng Sandy
Unilever's CSR Initiatives and its Effects on the Company's Brand Image and Customers’ Purchase Decisions
: Trombitás Lili
: Trombitás Lili
How Social Media Advertising Influences Consumer Purchase Decisions in a Digital Beauty Shopping Environment the case of Xiaohongshu
: Jin Yipei
: Jin Yipei
A L'Oréal Paris szépségnagykövetek szerepe a marketingkommunikációban
: Takács Enikő
: Takács Enikő
Toborzás, kiválasztás a L'Oréal Magyarország Kft.-nél
: Jónás Dóra
Published: (2007)
: Jónás Dóra
Published: (2007)
A L'Oréal Marketingstratégiájának átalakulása a 21. században
: Hüvös Gabriella Mandula
: Hüvös Gabriella Mandula
(Post)Colonial discourses implied dominance shapes communication
: Nonemacher Tilvitz Laura Eduarda
: Nonemacher Tilvitz Laura Eduarda
A L'Oréal Magyarország Kozmetikai Kft. környezeti hatásmechanizmusának vizsgálata
: Dorozsmai Dorina
: Dorozsmai Dorina
Az üzleti etika szerepe a L'Oréal vállalati stratégiájában
: Törzsök Luca
: Törzsök Luca
A rendelésmenedzsment bemutatása a L’Oréal Professionel márkán keresztül
: Horváth Tímea
: Horváth Tímea
L'Oréal Paris termékekkel kapcsolatos elégedettség és lojalitás vizgsálata
: Kálló Enikő
: Kálló Enikő
Effects of EU and US post-financial crisis securities regulations on corporate bond markets
: Safarova Natavan
: Safarova Natavan
Analysis of consumers' purchase decisions by live broadcasting in the internet celebrity economy
: Zhao Shiqi
: Zhao Shiqi
The Determinants of purchase decisions of consumers of Nestle Ghana Limited products, 2019
: Ewusi-Ansah Paulina
: Ewusi-Ansah Paulina
An Examination of the paradigm-shifting Marketing Changes based on Consumer Behaviour in the Hotel Industry through a Hungarian questionnaire in a post-COVID-19 World
: Opauszki Csenge Lilla
: Opauszki Csenge Lilla
The Impact of Corporate Social Responsibility (CSR) on Purchasing Behavior in Hungary
: Csendes Krisztián Balázs
: Csendes Krisztián Balázs
The social responsibility of financial institutions and the Hungarian post regarding the financial culture
: Cserepes Liliána
: Cserepes Liliána
Aspects of Mobile Phone Purchase
: Fenyves Ádám Kristóf
: Fenyves Ádám Kristóf
M-commerce purchases in Hungary
: Kovács Máté
: Kovács Máté
A dekorkozmetikai piac Magyarországon és a L'Oréal Paris márkastratégiája
: Adamcsek Leona
: Adamcsek Leona
Marketing árképzés sajátosságai a luxusiparban a L’Oréal Magyarország Kft. példáján keresztül
: Csige Noémi Krisztina
: Csige Noémi Krisztina
Problems of State Sovereignty in the Post-Soviet Countries
: Rabbimov Bobur
: Rabbimov Bobur
The Online Marketing Strategy of Pharmaceutical companies post Covid-19
: Bujdosó Máté
: Bujdosó Máté
An Evaluation on How Consumer Behaviour is Influenced by Social Media
: Lee Songyi
: Lee Songyi
From High Streets to Home Screens A Study of Digitalization’s Impact on Consumer Behaviour in the European Fashion Retail Sector During the Pandemic of COVID-19
: Buzoianu Claudia Narcisa
: Buzoianu Claudia Narcisa
The Effects of Influencer Marketing on Consumer behaviour of teenagers
: Ertl Pál
: Ertl Pál
A L'Oréal stratégiája a fodrászati piacon - egy stratégiai döntés előkészítése
: Länger Jelena
: Länger Jelena
Informatikai rendszer által támogatott folyamatfejlesztés a L'Oreal Magyarország Kft.-nél
: Szkok Dávid
: Szkok Dávid
A L'Oréal Magyarországon Az imázs és a vállalati kultúra összefüggései
: Sidló Noémi
: Sidló Noémi
The impact of advertising on the purchasing habits of families.
: Sipos Farkas
: Sipos Farkas
Challenges and Opportunities for Tourism Industry in Syria Post-war
: Tlaleeny Omar
: Tlaleeny Omar
The Role of Tourism in a Post-Conflict Destination The Case of Medellin, Colombia
: Guzman Zapata Jessica Milena
: Guzman Zapata Jessica Milena
Similar Items
-
The role of brand image and brand identity of L'Oréal Professional Products in the consumer behaviour of Gen Z
: Kádár Luca -
The impact of social media on consumer purchase intentions in the Hungarian coffee industry
: Bitca Luminita -
An explanatory study of online consumer behaviour in Hungary in cases of purchases of smartphones
: Hoang Tamás -
What is the Effect of Music on Purchasing Behavior?
: FAKHREDDINE YOUSSEF -
The Image of Women in Commercials - L'Oréal - Because I'm worth it
: Tassi Eszter