Bor nagykereskedelmi vállalat üzleti terve

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Steitz Kata Flóra
További közreműködők: Gajzágó Dr. Éva Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bormarketing
kereskedelem
marketing
nagykereskedelem
üzleti terv
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57779
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomat a családi vonatkozásaim inspirálták. Nagypapám borász volt a kétezres évek elején. A családomat és engem is régóta foglalkoztat a borászat. Szerettem volna ezt összekötni a szakdolgozatommal. Szakdolgozatom fő kérdése, hogy a mai piaci helyzetben létre lehet-e hozni egy sikeresen működő bor nagykeresekedelmi vállalatot. Ennek célja, hogy az egyes borrégiók különlegességeit ne csak a helyi éttermekben, pincékben lehessen kóstolni, hanem szerte az országban. A vállalat neve BorPiac, amely kiszolgálja a Pest vármegyei éttermeket, bárokat, kávézókat.