A pozicionálás folyamata, annak hatása a fogyasztókra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Dominik Ármin
További közreműködők: Dobó Dr. Róbert
Kulcsszavak:célcsoportképzés
fogyasztói csoportok
fogyasztói igények
marketing
marketingkutatás
piaci szegmentáció
pozícionálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57797

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg57797
005 20250325121207.0
008 250325suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy Dominik Ármin 
245 1 2 |a A pozicionálás folyamata, annak hatása a fogyasztókra  |c Nagy Dominik Ármin  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a AbsztraktA jelen szakdolgozat a marketingstratégiák és a digitális átalakulás összefüggéseit vizsgálja, különös tekintettel a pozicionálási folyamatokra és azok fogyasztói magatartásra gyakorolt hatásaira. A tanulmány alapvetően a Bosch vállalat marketingstratégiáit elemezte, melynek során a Szegmentálás, Célcsoport-meghatározás és Pozicionálás (STP) modell került fókuszba. A kutatás során alkalmazott módszertan a primer adatgyűjtést és a szekunder forrásokból történő irodalomkutatást ötvözte, így biztosítva a téma átfogó vizsgálatát.A vizsgálatok során kiderült, hogy a digitális átalakulás jelentős hatást gyakorol a marketingstratégiákra, különösen az STP modellre. A digitális eszközök, mint a közösségi média és az adatelemzés, lehetővé tették a piacok pontosabb szegmentálását és a célzottabb ügyfélközpontú kommunikációt. A szakdolgozat rámutatott a digitális marketing technikák és a hagyományos marketing megközelítések összehangolásának fontosságára a hatékony pozicionálás érdekében.Az eredmények azt sugallják, hogy a vállalatoknak dinamikusan kell alkalmazkodniuk a digitális átalakulás által hozott változásokhoz, hogy fenntarthassák relevanciájukat és versenyképességüket a gyorsan változó piacon. A kutatás azt is alátámasztja, hogy a digitális átalakulás nem csupán technológiai kérdés, hanem szélesebb körű stratégiai megfontolásokat igényel, amelyek a fogyasztói magatartás mélyebb megértésére és a piaci igények hatékonyabb kiszolgálására összpontosítanak. 
695 |a célcsoportképzés 
695 |a fogyasztói csoportok 
695 |a fogyasztói igények 
695 |a marketing 
695 |a marketingkutatás 
695 |a piaci szegmentáció 
695 |a pozícionálás 
700 1 |a Dobó Dr. Róbert  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57797/1/Szakdolgozat%20A%20pozicion%C3%A1l%C3%A1s%20folyamata%2C%20annak%20hat%C3%A1sa%20a%20fogyaszt%C3%B3kra%20.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57797/2/KM%20FOSZK%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20Nagy%20Dominik%20%C3%81rmin.pdf  |z Dokumentum-elérés