A Hell Energy Mgyarország Kft. elemzése marketing szempontból

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bugyi Rita Anna
További közreműködők: Békési Gábor György
Kulcsszavak:BCG mátrix
marketing
marketingkommunikáció
marketingstratégiák
online marketing
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57799
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkám fő témájának a Hell Energy Magyarország marketing szempontból való vizsgálatát választottam. Célkitűzéseim között szerepelt, hogy a cég vizsgálatán keresztül egy szekunder kutatás keretében megvizsgáljam, hogy a mai modern világban miért is olyan fontos a marketing és szemléltessem, hogy a cég sikerességéhez és népszerűségéhez milyen mértékben járul hozzá egy jól kidolgozott, és a vevők igényeinek eleget tevő marketingstratégia. Kutatásom során leginkább a Hell Energy Magyarország hivatalos oldala, illetve a különböző közösségi média platformok álltak rendelkezésemre, továbbá az internetes források, könyvek és cikkek. Hipotézisemet megerősítette a Hell Energy Magyarország marketing szempontból való vizsgálata, hiszen előzetes feltételezéseim beigazolódtak. Előzetesen is úgy véltem, hogy egy cég sikeréhez nagymértékben járul hozzá a marketingtevékenység, és amint kutatásom is igazolta ez valóban így van. A kutatásomtól azonban többet kaptam, mint vártam, hiszen nem csak arra kaptam választ, hogy miként lehet sikeres egy cég marketing kommunikációja, hanem arra is választ kaptam, hogy miképp fenttartható ez a stratégia. Témaválasztásom nagyban hozzájárult ahhoz, hogy nem is olyan régen én is fogyasztó voltam, ezáltal még jobban érdekeltek olyan dolgok, amik talán másokat kevésbé. Rátértem kicsit a modern világ hasznosságára, hogy mennyire is sok marketinget tudunk alkalmazni akár több akár kevesebb anyagi ráfordítással. Szerettem volna a lehetőségeim szerint a legjobban beleásni magam a témába, olyan érdekességeket találni, ami mindenki érdeklődését felkeltheti. Igyekeztem több résznél is kifejteni saját véleményemet és meglátásomat, ezért is élveztem a legjobban kutatásom alatt a BCG mátrix, illetve a SWOT analízis elkészítését. Választott témámat nagyban nehezítette olyan források keresése, melyek valósak, és viszonylag frissek lennének, illetve, hogy megtaláljak minden információmorzsát hosszabb cikkekben vagy kutatásokban, amire nekem ténylegesen szükségem van.