A New York Café fogyasztóinak márkahűsége

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pasztosics Dóra
További közreműködők: Dobó Dr. Róbert
Kulcsszavak:fogyasztási szokások
kávéházi kultúra kialakulása
márka
márkaépítés
márkahűség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57802
Leíró adatok
Kivonat:Ebben a projektmunkában a New York café fogyasztóinak márkahűségét vizsgálom. Szó lesz a márka és a márkaépítés jelentéséről, a márkahűségről, a fogyasztási szokásokról, az ügyfélcsoportok kialakulásáról, a marketingkommunikációról és végül, de nem utolsó sorban a kávéházi kultúra kialakulásáról.A fogyasztók márkahűsége kulcsfontosságú tényező a vállalkozások sikerében, mivel hozzájárul a stabil vásárlói bázis fenntartásához és a versenyelőny megőrzéséhez. Projektmunkám célja a fogyasztók márkahűségét befolyásoló tényezők feltárása és elemzése. A kutatás során kvalitatív módszereket alkalmaztam annak érdekében, hogy átfogó képet kapjak a fogyasztók viselkedéséről és a márkákhoz való ragaszkodásuk okairól. Két interjúalanyt kérdeztem meg és ők mindketten hasonlóan vélekednek ezekről a dolgokról.