A New York Café fogyasztóinak márkahűsége

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pasztosics Dóra
További közreműködők: Dobó Dr. Róbert
Kulcsszavak:fogyasztási szokások
kávéházi kultúra kialakulása
márka
márkaépítés
márkahűség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57802

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg57802
005 20250325121212.0
008 250325suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Pasztosics Dóra 
245 1 2 |a A New York Café fogyasztóinak márkahűsége  |c Pasztosics Dóra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Ebben a projektmunkában a New York café fogyasztóinak márkahűségét vizsgálom. Szó lesz a márka és a márkaépítés jelentéséről, a márkahűségről, a fogyasztási szokásokról, az ügyfélcsoportok kialakulásáról, a marketingkommunikációról és végül, de nem utolsó sorban a kávéházi kultúra kialakulásáról.A fogyasztók márkahűsége kulcsfontosságú tényező a vállalkozások sikerében, mivel hozzájárul a stabil vásárlói bázis fenntartásához és a versenyelőny megőrzéséhez. Projektmunkám célja a fogyasztók márkahűségét befolyásoló tényezők feltárása és elemzése. A kutatás során kvalitatív módszereket alkalmaztam annak érdekében, hogy átfogó képet kapjak a fogyasztók viselkedéséről és a márkákhoz való ragaszkodásuk okairól. Két interjúalanyt kérdeztem meg és ők mindketten hasonlóan vélekednek ezekről a dolgokról. 
695 |a fogyasztási szokások 
695 |a kávéházi kultúra kialakulása 
695 |a márka 
695 |a márkaépítés 
695 |a márkahűség 
700 1 |a Dobó Dr. Róbert  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57802/1/PROJECTMUNKA.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57802/2/KM%20FOSZK%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20Pasztosics%20D%C3%B3ra.pdf  |z Dokumentum-elérés