Célzott marketing A DM-KER Nyrt. tőzsdei átalakulását segítő stratégiák

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Wohl Tamás
Other Authors: Papp Judit
Kulcsszavak:ipari marketing
marketing
primer vizsgálatok
tőzsde
vállalati marketing stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57803
Description
Abstract:A záródolgozatom által bemutatom a DM-KER Nyrt. tőzsdére való bevezetését követő marketingstratégiáját. Részletesen elemzem, milyen és mivel jár egy tőzsdére való bevezetés, példákkal szemléltetem mind hazai, mind külföldi cégeket, hogy rájuk hogyan hatott a marketingjükre a tőzsdére való bevezetés. Ezt követően bemutatom magát a DM-KER Nyrt-t: mivel foglalkozik, valamint milyen marketingstratégiákat használ a cég a jobb márkaépítés érdekében. Valamint primer kutatásom során három interjúalany volt segítségemre: az első interjúalanyommal boncolgattuk, milyen egy tőzsdére bevezetett cég PR-ja, a második interjúalanyom egy marketingügynökség vezetője, aki bemutatta, mit is csinál egy marketingügynökség, valamint harmadik interjúalanyom a DM-KER Nyrt. gazdasági igazgatója, aki beszámolt arról, hogyan is hatott a cég marketingjére és PR-jára a tőzsdére való bevezetés.