Célzott marketing A DM-KER Nyrt. tőzsdei átalakulását segítő stratégiák

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Wohl Tamás
Other Authors: Papp Judit
Kulcsszavak:ipari marketing
marketing
primer vizsgálatok
tőzsde
vállalati marketing stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57803

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg57803
005 20250325121212.0
008 250325suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Wohl Tamás 
245 1 0 |a Célzott marketing  |b A DM-KER Nyrt. tőzsdei átalakulását segítő stratégiák  |c Wohl Tamás  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A záródolgozatom által bemutatom a DM-KER Nyrt. tőzsdére való bevezetését követő marketingstratégiáját. Részletesen elemzem, milyen és mivel jár egy tőzsdére való bevezetés, példákkal szemléltetem mind hazai, mind külföldi cégeket, hogy rájuk hogyan hatott a marketingjükre a tőzsdére való bevezetés. Ezt követően bemutatom magát a DM-KER Nyrt-t: mivel foglalkozik, valamint milyen marketingstratégiákat használ a cég a jobb márkaépítés érdekében. Valamint primer kutatásom során három interjúalany volt segítségemre: az első interjúalanyommal boncolgattuk, milyen egy tőzsdére bevezetett cég PR-ja, a második interjúalanyom egy marketingügynökség vezetője, aki bemutatta, mit is csinál egy marketingügynökség, valamint harmadik interjúalanyom a DM-KER Nyrt. gazdasági igazgatója, aki beszámolt arról, hogyan is hatott a cég marketingjére és PR-jára a tőzsdére való bevezetés. 
695 |a ipari marketing 
695 |a marketing 
695 |a primer vizsgálatok 
695 |a tőzsde 
695 |a vállalati marketing stratégiák 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57803/1/Wohl-Tam%C3%A1s_z%C3%A1r%C3%B3dolgozat-2024.04.PDF  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57803/2/Wohl%20Tam%C3%A1s%20foszk.pdf  |z Dokumentum-elérés