Célzott marketing A DM-KER Nyrt. tőzsdei átalakulását segítő stratégiák
Saved in:
Main Author: | Wohl Tamás |
---|---|
Other Authors: | Papp Judit |
Kulcsszavak: | ipari marketing marketing primer vizsgálatok tőzsde vállalati marketing stratégiák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57803 |
Similar Items
Analitikai megoldások a személyre szabott, célzott marketing területén, nagyvállalati környezetben
: Wolf Ádám
: Wolf Ádám
Automatizált, viselkedésalapú célzott hirdetések az online kommunikációban
: Csingár Zoltán
: Csingár Zoltán
A célzott online hirdetésekhez való attitűd márkára gyakorolt hatása
: Moisko Martin
: Moisko Martin
Célzott projektek és szakmai közösségek hatása a nagyvállalati tudásmenedzsmentre
: Nagy Krisztina
: Nagy Krisztina
In-store marketing a bejárattól a kasszáig minden, ami marketing eszköz a dm Kft. üzleteiben
: Mali Adrienn
: Mali Adrienn
Marketing stratégiák a Praktikernél
: Aranyi Nikolett Mária
: Aranyi Nikolett Mária
Kereskedelmi márkázás a dm üzletekben
: Szabó Rita
: Szabó Rita
Dm Kft. Vegyszerektől a fenntarthatóságig
: Takács Blanka Zsuzsanna
: Takács Blanka Zsuzsanna
A Magyar Telekom Nyrt. tőzsdei múltja és jelene
: Nagy Ida
: Nagy Ida
Teljesítményértékelés a Slepp-Ker Kft-nél
: Janicsek Júlia
: Janicsek Júlia
A Norbi Update Lowcarb Nyrt. tőzsdei bevezetésének vizsgálata a vállalat érettségének és értékének tükrében
: Füzes Tamás Bálint
: Füzes Tamás Bálint
A GémKer-Gémklub Kft. a magyar társasjáték piacon és a vállalat marketing szemléletű bemutatása
: Bánki Laura
: Bánki Laura
A CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt. tőzsdei bevezetésének a folyamata
: Thaly Anna
: Thaly Anna
A dm Kft. raktározási feladatainak megszervezése
: Bohn Ildikó
: Bohn Ildikó
Mitől sikeres a dm-drogerie markt?
: Szokob Helga
: Szokob Helga
A Kapu-Ker Kft. pénzügyi tervének összeállítása
: Sziklai Zsolt
: Sziklai Zsolt
A Plast-Ker Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése
: György Éva
: György Éva
A Gréta-Ker Kft törökországi importjának bemutatása
: Esen-Galgóczy Eszter Jolán
: Esen-Galgóczy Eszter Jolán
A dm és Rossmann kereskedelmi tevékenységének összehasonlítása
: Palásthy Réka
: Palásthy Réka
A DM Connection Kft. tevékenységének átfogó elemzése
: Holló Nikoletta
: Holló Nikoletta
Tőzsdei előrejelzés a neurális hálózatok alkalmazásával Az OTP Nyrt. árfolyamának előrejelzése
: Veres Péter
: Veres Péter
Kereskedelmi és marketing stratégiák elemzése a LIDL-nél
: Tolnai Viktor István
: Tolnai Viktor István
A márkázottság szerepe a dm szépségápolási termékei esetében
: Szabó Rita
: Szabó Rita
A dm Kft. marketingkommunikációja a fogyasztói igények változásával
: Takács Blanka Zsuzsanna
: Takács Blanka Zsuzsanna
Tőzsdei alapok
: Kondor Gergő
: Kondor Gergő
A Magyar Telekom Nyrt. marketing módszerei
: Bierer Mónika
: Bierer Mónika
Manipulatív pszichológiai online marketing stratégiák hatása a fogyasztói magatartásra
: Cseh Péter
: Cseh Péter
A dm-drogerie markt Kft. beszerzési tevékenységének elemző bemutatása
: Lévai Evelin
: Lévai Evelin
A Dm Drogerie Markt Kft vevőkapcsolati rendszerének elemző bemutatása
: Bárdi Krisztina
: Bárdi Krisztina
Merre tovább száraztésztapiac, avagy milyen marketing és értékesítési lehetőségek kínálkoznak a növekedésre a Mary-Ker Pasta Kft. példáján keresztül bemutatva
: Kiss János
: Kiss János
Egy export ügylet bemutatása a Bro-Ker-Bét Kft-nél
: Gogolákné Korcz Noémi
: Gogolákné Korcz Noémi
Segítő személyek mentálhigiénés támogatása
: Bikádi Andrea
: Bikádi Andrea
Az EGIS Gyógyszergyár Nyrt. pénzügyi teljesítményének, tőzsdei árfolyamának, valamint a vállalat értékének összefüggései
: Farkas Erzsébet
: Farkas Erzsébet
Kereskedés Tőzsdei Indexekkel
: Fehér Péter Krisztián
: Fehér Péter Krisztián
A dm Drogerie Markt Kft. online marketingjének és applikációjának elemzése
: Szeles Dorottya Ilona
: Szeles Dorottya Ilona
A tőzsdei bevezetés folyamata Wizz Air Hungary Légiközlekedési Kft.
: Pleva Tamás János
: Pleva Tamás János
Similar Items
-
Analitikai megoldások a személyre szabott, célzott marketing területén, nagyvállalati környezetben
: Wolf Ádám -
Automatizált, viselkedésalapú célzott hirdetések az online kommunikációban
: Csingár Zoltán -
A célzott online hirdetésekhez való attitűd márkára gyakorolt hatása
: Moisko Martin -
Célzott projektek és szakmai közösségek hatása a nagyvállalati tudásmenedzsmentre
: Nagy Krisztina -
In-store marketing a bejárattól a kasszáig minden, ami marketing eszköz a dm Kft. üzleteiben
: Mali Adrienn