A közösségi média szerepe a kereskedelmi gyakorlatban

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kacsó Ákos
Other Authors: Békési Gábor György
Kulcsszavak:21. század
kereskedelem
kommunikációs stratégia
közösségi média
Social media
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57805
Description
Abstract:Projektmunkám megírása során a közösségi média szerepéről írtam hogy hogyan van jelen és hogy milyen célt szolgál különböző cégek életében. Mélyinterjút készítettem a szakmai gyakorlati helyemen lévő főnökömmel, így mégjobban betekintést tudtam nyerni abban hogy a SUN AND EYE Kft-nél hogyan van jelen a közösségi média és hogy milyen sikertényezőkhöz vezethet ha beiktatjuk a különböző platformokat. A kutatásom során elsősorban választ kaptam arra, hogy csak úgy, mint a SUN AND EYE Kft-nél ugyanúgy más cégeknél is kulcsfontosságú elem a közösségi médiás platformok beépítése az üzleti életbe és fontos szerepet játszik a kommunikációs stratégiában az üzleti céloknak elérésében.