Fejlődés az online térben Az e-kereskedelmi lehetőségek vizsgálata és a kapmachinery.com webshop elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kiss Olivér
További közreműködők: Békési Gábor György
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:clienting (ügyfélközpontú marketing)
e-kereskedelem
e-marketing - elektronikus marketing
értékesítés
értékesítési rendszer
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57806
Leíró adatok
Kivonat:Az online kereskedelem és a webshopok átalakítják a kiskereskedelmi iparágat, miközben az internet és az új technológiák folyamatos fejlődése új lehetőségeket teremt az üzletek számára. A jelen szakdolgozat célja az online kiskereskedelmi piac és a webshopok elemzése, különös hangsúlyt fektetve a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás szerepére a vásárlói élmény javításában és az üzleti folyamatok optimalizálásában. Az elemzés során áttekintjük az online kereskedelem legújabb trendjeit és a sikeres webshopok jellemzőit, valamint bemutatjuk az AI és az ML alkalmazásait a személyre szabott ajánlásoktól a vásárlói viselkedés elemzéséig. Az empirikus részben egy konkrét webshopot részletesen vizsgálunk, értékelve annak felépítését, funkcióit és sikeres stratégiáit az online piacon. A szakdolgozat eredményei alapján javaslatokat teszünk a webshop további fejlesztésére és az online kereskedelmi stratégia finomhangolására, kiemelve az AI és az ML potenciálját a versenyképesség növelésében és a vásárlói elégedettség fokozásában.