A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Széphelyi Tamás
További közreműködők: Papp Judit
Kulcsszavak:közösségi média
lehetőség
marketing
nonprofit szervezet(ek)
online marketing
TEF
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57810

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg57810
005 20250325121218.0
008 250325suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Széphelyi Tamás 
245 1 2 |a A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban  |c Széphelyi Tamás  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A projektmunka elsődleges célja, bemutatni milyen lehetőségek rejlenek a közösségi médiában. Mivel a közösségi média egyre nagyobb teret nyer magának és már nem csak egy egyszerű közösségi hálóról beszélhetünk, hanem már az üzleti világba is bekapcsolódó online térről, ami segíthet a cégeknek az értékesítésben és az ügyfélkapcsolati menedzselésben, pontosabban a fejlődésben, éppen ezért izgalmasnak tartottam feltárni a témában rejlő ismereteket/tapasztalatokat.A dolgozatom szakirodalmi áttekintése során fontosnak találtam ismertetni kezdetben a marketing, online marketing fogalmait, hogy meglegyenek az alap információk és hogy egy átláthatóbb képet tudjak adni. Majd a legfontosabb közösségi média felületeknek a jellemzőit ismertettem, amelyek a TEF szemszögéből is relevánsak lehetnek. Ezek nem más oldalak voltak, mint a: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube. Legvégső soron pedig bemutattam a TEF-et, mint nonprofit vállalat, akik a hátrányos helyzetű embereken segítenek, beleértve a roma nemzetiséget. Miután végeztem a bemutatással, elkezdtem a TEF közösségi média jelenlétét elemezni.Szekunder kutatásom a TEF Facebook és YouTube oldalának az elemzéséből tevődött. Kiderült, hogy jelenleg csak a Facebookon aktívak a közösségi média felületeken, amin szintén van még mit fejleszteni, azt leszámítva, hogy más közösségi média oldalakon sincsenek jelen. Azonban a projektmunkám elkezdése előtt egy pár hónappal kezdődött meg az átszervezés a TEF kommunikációs osztályán, ami sok mindent befolyásolt.Primer kutatásom során egy mélyinterjút készítettem a kommunikációs osztály vezetőjével, Fülepi Henriettával. Arra kerestem a választ, hogy a TEF mennyire használja ki a közösségi média adta lehetőségeket, illetve mik azok a szegmensek, amiken változtatni/fejleszteni akarnak. A végeredmény során kiderült, hogy a TEF nagyon kis részét használja ki a közösségi médiának, ugyanis csak a Facebookon vannak jelen. Továbbá kiderült, hogy nem rendelkeznek tartalom stratégiával és nem is végeznek piackutatást, csupán ad hoc jelleggel posztolnak, mindig az aktuális hírekről, eredményekről. A fejlődés irányába meg van a hajlandóság pl. a tervek között szerepel a LinkedIn elindítása és elhangzott a Facebook oldaluknak a restaurálása, tovább fejlesztése.A közösségi médiában vállalati oldalról a cél, hogy egy nagyobb betekintést nyerjünk az emberek számára, hogy mivel foglalkozik a vállalat, megismerjék a fő marketing üzenetét és mellette az ügyfélkapcsolati menedzsment erősítésére is van lehetőség, amit sokkal közelebbi érzésként tudunk elhozni a jövendőbeli ügyfelek fejében. Képes lehet a vállalat akár úgy kommunikálni az ügyféllel az online platformon, mintha a legjobb barátok lennének. Éppen ezért tartom fontosnak, hogyha lehet, akkor minél több platformon legyen jelen az adott vállalat, addig a pontig, amíg konzisztens tud maradni a posztolásban. Továbbiakban elhanyagolhatatlannak tartom a piackutatás elkészítését és a tartalom stratégiát, amiknek a segítségével még szerethetőbbé tehetjük vállalatunkat.Tehát összességében azt gondolom, hogy a TEF le van maradva a közösségi médiák kihasználtságát illetően. Amennyiben elindítaná azokat a közösségi médiákat, melyeket felsoroltam, robbanásszerű növekedésben lenne részük. 
695 |a közösségi média 
695 |a lehetőség 
695 |a marketing 
695 |a nonprofit szervezet(ek) 
695 |a online marketing 
695 |a TEF 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57810/1/Sz%C3%A9phelyi%20Tam%C3%A1s%20projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57810/2/Sz%C3%A9phelyi%20Tam%C3%A1s%20foszk.pdf  |z Dokumentum-elérés