Mobil Vendéglátó Vállalkozás mint Üzleti Kezdeményezés A Food Truckok Lehetőségei és Digitális Fejlesztési Stratégiái

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Basa Domokos
További közreműködők: Al-Saadi Ali
Szabó Károly
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális technológia
food truck
mozgóbüfé
online marketing
online stratégiák
vállalkozás
vállalkozásfejlesztés
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57827

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57827
005 20250718092642.0
008 250718suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Basa Domokos 
245 1 0 |a Mobil Vendéglátó Vállalkozás mint Üzleti Kezdeményezés  |b A Food Truckok Lehetőségei és Digitális Fejlesztési Stratégiái  |c Basa Domokos  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az elmúlt évtizedekben a vállalkozások világában végbemenő technológiai változások gyökeresen formálták az újonnan induló vállalkozások számára elérhető lehetőségeket, különösen a vendéglátóipar területén. Ez a szakdolgozat a mobil vendéglátó vállalkozások – különösen a food truckok – üzleti modelljét és azok kilátásait vizsgálja online marketing szempontból. A vállalkozói lét alapja a megfelelő attitűd és készségek megléte, amelyek segítenek a sikeres vállalkozás felépítésében. A dolgozat ezek mellett bemutatja a vállalkozás fejlődési folyamatának szakaszait, amelyek egy kezdeti stratégia kidolgozásától kezdve a piaci validálásig és növekedésig vezetnek. Továbbá hasznos ötletgyűjtési praktikákat is ismertet, amelyek segíthetnek a piaci rések felismerésében és a sikeres üzleti koncepciók kialakításában. A tanulmány magába foglalja a food truck modell költséghatékonyságát, rugalmasságát, kiemelve annak előnyeit és különlegességeit a hagyományos éttermekhez képest, valamint a brandépítés terén kínált lehetőségeket, melyekkel jelentős vonzerőt képvisel a kezdő vállalkozók számára. A kutatás során tovább haladva tárgyalásra kerülnek különböző digitális marketing stratégiák, amelyek elősegíthetik ezen vállalkozások piaci versenyképességét és online jelenlétét. E stratégiák közé tartozik a keresőmotor-optimalizálás (SEO), a PPC kampányok, a konverzióoptimalizálás (CRO), valamint a közösségi média és tartalommarketing. A szakdolgozat kvalitatív kutatásra épül, amely során food truck tulajdonosok tapasztalatait és kihívásait elemzi, hogy feltárja a mobil vendéglátás fenntarthatóságának és növekedési lehetőségeinek tényezőit. Feltérképezésre kerülnek többek között az indulás kihívásai, a pénzügyi tervezés részletei, a különböző rendezvények és fesztiválok adta lehetőségek kihasználása, valamint az online és offline stratégiák közötti szinergiák. Az eredmények nemcsak a food truckok sikeres működésének alapvető feltételeit helyezik fókuszba, hanem a digitális jelenlét fokozódó jelentőségét is kiemelik. A dolgozat következtetései rávilágítanak arra, hogy a food truck modell a modern vendéglátóipar egyik legdinamikusabb ága, amely a technológiai és marketing trendek ügyes kihasználásával képes hosszú távú sikereket elérni, ami a jövőbeli üzleti növekedés zálogát jelentheti. 
695 |a digitális technológia 
695 |a food truck 
695 |a mozgóbüfé 
695 |a online marketing 
695 |a online stratégiák 
695 |a vállalkozás 
695 |a vállalkozásfejlesztés 
695 |a vendéglátás 
700 1 |a Al-Saadi Ali  |e ths 
700 1 |a Szabó Károly  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57827/1/Basa_Domokos_T8MC2X.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57827/2/BA_O_Basa_Domokos.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57827/3/BA_B_Basa_Domokos.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57827/4/Basa%20Domokos.pdf  |z Dokumentum-elérés