Az infuenszer marketing bizalom építő és romboló hatása a vendéglátó szektorban egy konkrét vendéglátóipari vállalkozás példáján

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Udvardi Dalma Dorina
További közreműködők: Balázsné Dr. Lendvai Marietta
Pappné Tóth Daniella
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:influenszer
kutatás
marketing
reklám
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57830

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57830
005 20250718093817.0
008 250718suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Udvardi Dalma Dorina 
245 1 3 |a Az infuenszer marketing bizalom építő és romboló hatása a vendéglátó szektorban egy konkrét vendéglátóipari vállalkozás példáján  |c Udvardi Dalma Dorina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozat címe az influenszer marketing bizalomépítő és romboló hatása a vendéglátó szektorban egy konkrét vendéglátóipari vállalkozás példáján volt. A dolgozatom célja volt egy átfogó elemzést elvégezni mely segítségével jobban megtudom érteni az influenszer marketing hatását és segítségül szolgálhatok a vállalkozás számára ebben a témában. Ezt egy kétágú kutatással valósítottam meg. A témámat egyrészt megközelítettem egy empirikus megkérdezéssel, illetve egy mélyreható versenytárselemzéssel. Fő kutatási kérdéseimmel az influenszer reklámok közvetlen hatását vizsgáltam a felhasználókon. Kíváncsi voltam, hogy a reklámok pozitív vagy negatív hatást váltanak-e ki. A primer kutatás és a belső kutatás eredményei azt mutatják, hogy az influenszer marketing sikerességének a legnagyobb faktora a bizalomban van. A cél, hogy létrejöjjön egy olyan együttműködés ami önmagában autentikus az influenszer és a közölt tartalom között. Ha a tartalom nem hat az influenszer oldalán keresztül őszintének, akkor nagyobb eséllyel részesül negatív fogadtatásban a követők részéről. Összességében a kulcs az igényes influenszerek és a jól kivitelezett és kreatívan beépített tartalmakon van. A kutatásban vizsgált Japanika Sushi Bárral való együttműködések alapvetően felkeltették a követők érdeklődését, viszont egyöntetűen kijelenthető, hogy az influenszer reklám önmagában nem elég arra, hogy a célközönséget bevonzza. Figyelmet odairányítja az oldalakra, ami után a döntő többsége a vásárlóknak a saját benyomása alapján dönt. Így tehát az influenszer marketing egy nagyon jó módszer a forgalom növelésére, viszont nem elegendő csak erre támaszkodni. Összességében az influenszer marketing piaca várhatóan egyre több lehetőséget fog biztosítani a marketing számára, így érdemes tovább kutatni és vállalkozásoknak is individuális kutatásokat csinálni a hatásának visszacsatolására. 
695 |a influenszer 
695 |a kutatás 
695 |a marketing 
695 |a reklám 
695 |a vendéglátás 
700 1 |a Balázsné Dr. Lendvai Marietta  |e ths 
700 1 |a Pappné Tóth Daniella  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57830/1/Udvardi_Dalma_Dorina_R9904I.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57830/2/BA_O_Udvardi_Dalma_Dorina.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57830/3/UdvardiDalmaDorina.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57830/4/PTD-szakdolgozat%20e%CC%81rte%CC%81kele%CC%81s.pdf  |z Dokumentum-elérés