Banki összeolvadás hatása az ügyfelek pénzügyi magatartására
Saved in:
| Main Author: | Kola Renáta Mária |
|---|---|
| Other Authors: | Sági Dr. habil. Judit |
| Format: | Students’ Scientific Association paper |
| Kulcsszavak: | banki szolgáltatás(ok) fúzió(k) összeolvadás(ok) pénzügyi magatartás ügyfél-elégedettség |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57878 |
Similar Items
Pénzügy mesterképzés - Vállalatértékelési modellek alkalmazása, összeolvadás és szétválás
: Gulyás Dávid Csaba
: Gulyás Dávid Csaba
Összeolvadás, mint innováció a Vodafone és UPC esetén
: Franyó Bettina Sixtin
: Franyó Bettina Sixtin
Az ügyfelek szakszerű tájékoztatása a banki kondíciókról
: Horvátits Viktória Johanna
: Horvátits Viktória Johanna
Értékalapú és közösségi bankolás - tudatos pénzügyi szolgáltatók és tudatos banki ügyfelek
: Varga Dominik
: Varga Dominik
Értékalapú és közösségi bankolás - tudatos pénzügyi szolgáltatók és tudatos banki ügyfelek
: Márkus Tamás
: Márkus Tamás
Banki fizetéskönnyítési programok lakossági ügyfelek részére a gazdasági válság tükrében
: Kikl Fanni Alexandra
: Kikl Fanni Alexandra
Az online marketing hatása a játékosok fogyasztói magatartására
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Online marketing hatása az X generáció fogyasztói magatartására
: Guj Gréta
: Guj Gréta
Online marketing hatása az Y generáció fogyasztói magatartására
: Csikós Márton
: Csikós Márton
Az ügyfelek szakszerű tájékoztatása a banki kondíciókról (költségek, kamatozás, óvadék, díjak, stb.)
: Paál Annamária
: Paál Annamária
A közösségi médiák hatása a generációk fogyasztói magatartására
: Talabér Vivien
: Talabér Vivien
Családalapítási támogatások hatása a családok fogyasztói magatartására az építőiparban
: Varga Benedek
: Varga Benedek
Az MVM Dome marketing tevékenységeinek hatása a látogatók fogyasztói magatartására
: Tichov Sarolta
: Tichov Sarolta
A bevásárlóközpontok hatása a férfiak és nők fogyasztói magatartására
: Varga Nóra
: Varga Nóra
Kormányablak az ügyfelek szemüvegén keresztül
: Jóna Péter
: Jóna Péter
Lakossági ügyfelek bankolási metodikája
: Szabó Fruzsina
: Szabó Fruzsina
Innovatív fizetés, innovatív ügyfelek?
: Geszti Réka Kriszta
: Geszti Réka Kriszta
A COVID-19 hatása a magyarok fogyasztói magatartására a turizmusban
: Bérczes Viktória Nóra
: Bérczes Viktória Nóra
A nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások hatása a célközönség magatartására
: Jenei Panna
: Jenei Panna
Az influencerek befolyása a Z generáció fogyasztói magatartására
: Sisler Dorina
: Sisler Dorina
Telekom ügyfelek online vásárlási szokásai
: Babucs Nikolett
: Babucs Nikolett
A labdarúgó átigazolási piac árai, és az árak hatása a klubok magatartására
: Czirják Dániel
: Czirják Dániel
A Dove szépségápolási márka marketingkommunikációja, illetve annak hatása a fogyasztók magatartására
: Geröly Rebeka Csilla
: Geröly Rebeka Csilla
A COVID-19 világjárvány hatása a fogyasztók vásárlási magatartására az elektronikus kereskedelem viszonylatában
: Maglóczki Kíra
: Maglóczki Kíra
Y generációs ügyfelek támogatása coaching folyamattal
: Ulcz Helga
: Ulcz Helga
Könyvelői szolgáltatások minőség-dimenzióinak vizsgálata az ügyfelek oldaláról
: Szögi Dóra
: Szögi Dóra
Digitális átállás kihívásai a Kormányablaknál, fókuszban az ügyfelek
: Soós Tamara
: Soós Tamara
Könyvelői szolgáltatások minőség-dimenzióinak vizsgálata az ügyfelek oldaláról
: Szögi Dóra
: Szögi Dóra
Érzelmes pénzügyek Ügyintézők és ügyfelek az érzelmi intelligencia mentén
: Miklósovics Lilla
: Miklósovics Lilla
Az IT-szféra bankszektort fenyegető csalásai a lakossági ügyfelek körében
: Sike Marcell
: Sike Marcell
A Google és a Facebook személyre szabott hirdetéseinek hatása az X és Z generáció fogyasztói magatartására
: Budai Bálint
: Budai Bálint
Zöldrefestés, azaz megtévesztő marketing tevékenységek és hatásuk a fiatalok fogyasztói magatartására
: Nagy Péter Domonkos
: Nagy Péter Domonkos
Fizetési nehézségekkel küzdő lakáshiteles ügyfelek kezelése az MKB Bank gyakorlatában
: Cselényi Orsolya
: Cselényi Orsolya
A hitelintézetnél igénybevett lakossági hitelek típusai, kihelyezései és az ügyfelek
: Tassi Mónika
: Tassi Mónika
A Magyarországon levő lakossági ügyfelek elektronikus bankolási szokásainak vizsgálata
: Beszedics Balázs
: Beszedics Balázs
Influenszerek hatása a 20 és 25 év közötti nők fogyasztói magatartására és márkahűségére a kozmetikumok világában
: Papa Ines
: Papa Ines
Az ügyfelek elégedettségére és lojalitására ható tényezők elemzése a Magyar Telekomnál
: Ferencz Viktória Veronika
: Ferencz Viktória Veronika
Az ügyfelek mentén tanulás és fejlődés egy tanácsadó cég példáján keresztül
: Hamza Dóra
: Hamza Dóra
A technológiai fejlődés és a közösségi média hatása az Y és a Z generáció fogyasztói magatartására a turizmusban
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
Hogyan szolgálják ki a projektcsapatok az ügyfelek igényeit az építőipari projektek során
: Prédli Ágnes
: Prédli Ágnes
Similar Items
-
Pénzügy mesterképzés - Vállalatértékelési modellek alkalmazása, összeolvadás és szétválás
: Gulyás Dávid Csaba -
Összeolvadás, mint innováció a Vodafone és UPC esetén
: Franyó Bettina Sixtin -
Az ügyfelek szakszerű tájékoztatása a banki kondíciókról
: Horvátits Viktória Johanna -
Értékalapú és közösségi bankolás - tudatos pénzügyi szolgáltatók és tudatos banki ügyfelek
: Varga Dominik -
Értékalapú és közösségi bankolás - tudatos pénzügyi szolgáltatók és tudatos banki ügyfelek
: Márkus Tamás