Magyarország, mint márka; hazánk országimázs vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | Léczfalvi Szabolcs Péter |
---|---|
További közreműködők: | Totth Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Márka Imázs Országimázs Országmarketing Turizmusmarketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5791 |
Hasonló tételek
Országimázs
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
Országimázs és turizmus Magyarország esetében
: Andrékó Dóra Henriett
: Andrékó Dóra Henriett
Az országimázs és országmárkázás jelentőségének vizsgálata Magyarországon
: Erdei Zsófia
: Erdei Zsófia
Hazánk autópiacának statisztikai vizsgálata
: Gyenes Bence
: Gyenes Bence
Az országimázs szerepe hazánkban Az országmárka, mint a desztináció kiválasztásához hozzájáruló tényező
: Szócsek Edina
: Szócsek Edina
A kultúra exportja az országimázs építésén keresztül – A japán országimázs fejlődése és stratégiája magyar szemmel –
: Balázs Orsolya
: Balázs Orsolya
Magyar országimázs - a dicső múlt árnyékában
: Robotos Zoltán
: Robotos Zoltán
Katalónia turizmusa a spanyol országimázs tükrében
: Heleszta Norina
: Heleszta Norina
Gasztronómiai, borászati rendezvények turisztikai jelentősége, országimázs formálása
: Palincsár Dorina
: Palincsár Dorina
A Telekom Volt fesztivál országimázs formáló hatása
: Süle Noémi
: Süle Noémi
A belső országimázs-építés szerepe az országmárkázás folyamatában. Magyarország példáján 2018-2023 között.
: Németh Lili Nóra
: Németh Lili Nóra
Az újhullámos kávézókínálat hazánk fővárosában
: Kaffka Bernadett
: Kaffka Bernadett
A Bullyland bevezetése hazánk játékpiacára
: Hárs Eszter
: Hárs Eszter
Országimázs-építés Magyarországon Burgenland által alkalmazott imázselemek adaptációja alapján
: Molnár-Csomós Ilona Erzsébet
: Molnár-Csomós Ilona Erzsébet
Az oktatásturizmus hatása Magyarország imázsára -avagy hazánk a külföldi hallgatók szemével
: Berényi Éva Ráhel
: Berényi Éva Ráhel
Michael Jordan mint márka
: Somogyvári Ádám
: Somogyvári Ádám
Szolgáltató központok Magyarországon. Hazánk versenyképességének vizsgálata az SSC szektorban
: Cseh Viktória
: Cseh Viktória
A romkocsmák országimázs formáló szerepe és hatásuk a kulturális fogyasztásra
: Balázs Viktória
: Balázs Viktória
Magyarország és Oroszország gazdasági kapcsolatainak alakulása hazánk 2004-es EU csatlakozása után
: Nagy Márk
: Nagy Márk
Pályázati lehetőségek és projektek hazánk javítóintézeteiben
: Kun Éva
: Kun Éva
Hazánk sörpiacának bemutatása fogyasztási szokások alapján
: Martikán Ildikó Mariann
: Martikán Ildikó Mariann
Hazánk lovasturizmusának világa és innovációs lehetőségei
: Retter Barbara
: Retter Barbara
Hazánk gyógyvizei és szerepük az egészségvédelemben
: Legény-Tóth Zsanett
: Legény-Tóth Zsanett
Mivel fűtsünk? – Hazánk legelterjedtebb fűtőanyagainak összehasonlítása
: Bihari Petra
: Bihari Petra
Pálinka készítése, helye a vendéglátásban és a pálinka, mint turisztikai vonzerő hazánk turizmusában
: Szeghalmi Tamás Ferenc
: Szeghalmi Tamás Ferenc
Magyarország a világ szemében - A Magyarország-márka
: Harmath Eszter Nikoletta
: Harmath Eszter Nikoletta
A borkultúra, a gasztronómia és a művészetek szerepe az országimázs formálásában
: Pápai Tímea
: Pápai Tímea
A tudatos dél-koreai országimázs felépítése a K-popkultúra felvirágzásán keresztül
: Lajer Nikolett
: Lajer Nikolett
Hazánk és Spanyolország számviteli szabályozásának összehasonlító elemzése
: Kocsis Andrea Alexandra
: Kocsis Andrea Alexandra
A nagyvállalati mentorálás hazánk vezető pénzintézetének gyakorlatában
: Zidarics Csilla
: Zidarics Csilla
XXI. századi fürdőfejlesztések hatása hazánk történelmi fürdőkultúrájára
: Németh Zsófia
: Németh Zsófia
Magyarországi muszlimok - iszlám identitás hazánk nyugatias világában
: Merczel Rita Diána
: Merczel Rita Diána
A koreai és az európai kultúra összehasonlítása, a koreai országimázs kialakításának nehézségei
: Pósa Krisztina
: Pósa Krisztina
A kajak-kenu sportág, mint márka
: Varga Máté
: Varga Máté
A szolgáltató központok bemutatása és kapcsolódása hazánk munkaerőpiacához
: Kiss Kitti
: Kiss Kitti
Hazánk Európa asztmás betege? –Az új dohánytörvény fogyasztói és gazdasági hatásainak vizsgálata
: Tomcsányi Tamás
: Tomcsányi Tamás
Hasonló tételek
-
Országimázs
: Gulyás Krisztina -
Országimázs és turizmus Magyarország esetében
: Andrékó Dóra Henriett -
Az országimázs és országmárkázás jelentőségének vizsgálata Magyarországon
: Erdei Zsófia -
Hazánk autópiacának statisztikai vizsgálata
: Gyenes Bence -
Az országimázs szerepe hazánkban Az országmárka, mint a desztináció kiválasztásához hozzájáruló tényező
: Szócsek Edina