A márka szerepe a zenei előadók sikerességében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Balla Viktória
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: TDK dolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
fogyasztói márkák menedzselése
márkaépítés
márkázás
zene
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57911

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57911
005 20250923115627.0
008 250923suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Balla Viktória 
245 1 2 |a A márka szerepe a zenei előadók sikerességében  |c Balla Viktória  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Students_Scientific_Association_paper 
520 3 |a A márka szerepe a zenei előadók sikerében A dolgozatom fő kérdése az, hogy a zeneiparban, azon belül is leszűkítve a magyar zeneiparban mennyire fontos a márkázás, milyen fogyasztói magatartás észlelhető a magyar zene hallgatóinál, ezt pedig mind a szekunder, mind pedig a primer kutatásomban igyekszek részletesen bemutatni. Ki fogok térni arra, hogy nemzetközileg hol tart a márkázás, milyen fogyasztói trendek vannak globálisan, valamint, hogy hogyan alakul a fogyasztó és a zenész közötti kapcsolat, mennyire könnyű, vagy éppen nehéz határvonalat húzni az előadó és a közönség között. A dolgozatom arra is kitér, hogy milyen mutatókkal határolható be egy zenei előadó márkájának erőssége, ezekre pedig gyakorlati példákat is szerepeltetek. A kutatásom nagyrészt a fogyasztói szokásokra és a márkaismertségi asszociációkra fog épülni, így a szekunder kutatás mellett, melyet szakirodalmi áttekintésemben fogok összegezni, egy kvantitatív, primer kutatási módszerrel is erősíteni szeretném tanulmányi munkám minőségét. Célcsoportomat pedig azok az emberek fogják képezni, akik magyar előadókat hallgatnak és követnek, ezen belül pedig bárki kitöltheti, így nem véletlen, önkényes mintavételi módszert fogok alkalmazni. Ez egy kvantitatív, nem valószínűségi, kényelmi mintavétel. A kutatás alatt 216 kitöltő válaszából indultam ki, melyeknek összetételéből az derült ki, hogy a vizsgált előadók közül a legkedveltebb Azahriah, a második legnépszerűbb Dzsúdló és a három vizsgált alany közül a legkevésbé híres a Carson Coma volt. A fogyasztói magatartást az egyes előadók népszerűsége a kutatás alatt végig tükrözte, ugyanis látszódott, hogy a válaszadók közül a legnagyobb elköteleződést Azahriah, második helyen Dzsúdló, és az utolsó helyen pedig a Carson Coma iránt tanúsítottak. 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a fogyasztói márkák menedzselése 
695 |a márkaépítés 
695 |a márkázás 
695 |a zene 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57911/1/Balla_Vikt%C3%B3ria_KVIK.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57911/2/Balla_Vikt%C3%B3ria_KVIK.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57911/3/Szerz%C5%91i%20hozz%C3%A1j%C3%A1rul%C3%A1s%20nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57911/4/BallaViktoria_KVIK_JK.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57911/5/Balla_Vikt%C3%B3ria_KVIK_KA.pdf  |z Dokumentum-elérés