A márka szerepe a zenei előadók sikerességében
Elmentve itt :
| Szerző: | Balla Viktória |
|---|---|
| További közreműködők: | Papp Judit |
| Dokumentumtípus: | TDK dolgozat |
| Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás fogyasztói márkák menedzselése márkaépítés márkázás zene |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57911 |
Hasonló tételek
A zenei marketing fontossága egy kezdő előadóként
: Palatinus Bettina
: Palatinus Bettina
Zenei előadók közösségi média jelenlétének hatásai a fogyasztói magatartásra
: Molnár Virág
: Molnár Virág
A humor szerepe a reklámok sikerességében
: Végh Attila
: Végh Attila
Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a hazai zenei előadók népszerűségének fenntartása érdekében
: Szabó Panna Zita
: Szabó Panna Zita
Közösségi média szerepe a Z generációt célzó rendezvények sikerességében
: Balog Dorottya
: Balog Dorottya
Feltörekvő zenekarok és előadók marketingkommunikációja
: Szele Domonkos Tibor
: Szele Domonkos Tibor
Médiaszemélyiségek és előadók megjelenése a rendezvényszervezésben
: Muhari Tamara
: Muhari Tamara
Zenei összhang a különbségekben magyar és román előadók self-brand építése
: Stoica Alex Raul
: Stoica Alex Raul
Zenei fesztiválok sikeressége hazánkban
: Isaszegi Viktória Börte
: Isaszegi Viktória Börte
A Metallica zenei kommunikációja
: Rhorer Márk
: Rhorer Márk
A Metallica zenei kommunikációja
: Rhorer Márk
: Rhorer Márk
Brand kommunikáció és márkaépítés a zenei fesztiválokon. A Bacardi, mint piacvezető alkohol márka stratégiája alapján
: Pelikán Panna Polixéna
: Pelikán Panna Polixéna
Direct-to-fan marketing stratégia és a pandémia hatása az előadók és rajongóik kapcsolatára
: Boda Renáta
: Boda Renáta
Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja
: Molnár Erik
: Molnár Erik
Elektronikus zenei rendezvények marketingstratégiája
: Csibi Péter
: Csibi Péter
Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja
: Csáfordi Dávid
: Csáfordi Dávid
A budapesti kulturális/zenei intézmények szerepe a főváros turizmusában
: Fábián Ágnes
: Fábián Ágnes
A könnyűzenei export imázsformáló szerepe. A Magyar Zenei Exportiroda
: Kovács Kinga
: Kovács Kinga
Zenei katarzis a XXI. században
: Szécsényi Ádám
: Szécsényi Ádám
A zenei rendezvények környezeti felelősségvállalása
: Böröczky Enikő
: Böröczky Enikő
Balaton környéki zenei fesztiválok megjelenésének hatása a turizmusra
: Farkas Viktória
: Farkas Viktória
Magyarországi zenei fesztiválok komplex vizsgálata a pandémia idején
: Kóródi Viktória
: Kóródi Viktória
A zenészek márka értékének mérése és a fogyasztói magatartás a magyar zeneiparban
: Balla Viktória
: Balla Viktória
A marketingkommunikációs eszközök szerepe és jelenléte a televíziós zenei tehetségkutatókban
: Lapis Botond László
: Lapis Botond László
Magyarországi zenei fesztiválok gazdaságra gyakorolt hatásai
: Petyus Anita
: Petyus Anita
VIP szolgáltatások elemzése a zenei fesztiválok piacán
: Mellényi Réka Mercédesz
: Mellényi Réka Mercédesz
A bormarketing szerepe és fontossága egy márka életében
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében
: Császár Zoltán
: Császár Zoltán
A Snowattack Sí, Snowboard és Zenei Fesztivál marketingkommunikációja
: Katona Orsolya
: Katona Orsolya
Lojalitás kialakulása a fogyasztókban hazai zenei fesztiválok esetében
: Pathó Barnabás
: Pathó Barnabás
Digitális zenei fogyasztás átalakulása a COVID-19 idején
: Pintér Virág
: Pintér Virág
Az online zenei streaming szolgáltatások térhódítása a zeneiparban
: Saryeddine Zena
: Saryeddine Zena
Zenei fesztiválok vizsgálata környezeti és gazdasági fenntarthatóság szempontjából
: Tipary Zsombor András
: Tipary Zsombor András
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia
: Udvardi Zsófia
Hazai fesztiválturizmus, vidéki könnyű zenei fesztiválok összehasonlítása a fővárosival
: Konrad Kornélia
: Konrad Kornélia
Zenei fesztiválok a Balaton-felvidéken. Értékinterpretáció, kultúraközvetítés, informális tanulás
: Kósa Nikoletta
: Kósa Nikoletta
A hazai profitorientált zenei fesztiválok digitális marketing kommunikációs stratégiái
: Zsiros Botond
: Zsiros Botond
Online marketing szerepe új márka bevezetésénél
: Szőke Rebeka
: Szőke Rebeka
Zenei rendezvények szervezésének gyakorlata az ATADAN-GROUP Kft. példáján
: Falcinelli Edit
: Falcinelli Edit
Fenntartható zenei fesztiválok- A Sziget fesztivál összehasonlítása a Flow fesztivállal
: Maklári Katalin Fanni
: Maklári Katalin Fanni
Hasonló tételek
-
A zenei marketing fontossága egy kezdő előadóként
: Palatinus Bettina -
Zenei előadók közösségi média jelenlétének hatásai a fogyasztói magatartásra
: Molnár Virág -
A humor szerepe a reklámok sikerességében
: Végh Attila -
Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a hazai zenei előadók népszerűségének fenntartása érdekében
: Szabó Panna Zita -
Közösségi média szerepe a Z generációt célzó rendezvények sikerességében
: Balog Dorottya