A koreai pop marketing hatásai
Saved in:
| Main Author: | Varga Vivien |
|---|---|
| Other Authors: | Juhász Dr. Tímea |
| Format: | Students’ Scientific Association paper |
| Kulcsszavak: | 21. század Dél-Korea k-pop nemzetközi marketing zene |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57928 |
Similar Items
Dél-Koreai lemezkiadók marketing stratégiája és a K-pop rajongók fogyasztói magatartása
: Zlatzky Fruzsina Virág
: Zlatzky Fruzsina Virág
A szórakoztatóipar és a koreai pop hatása Dél-Korea turizmusára
: Majoros Luca
: Majoros Luca
Pop-up Potentialities Effects of Pop-up Stores upon Brand Marketing
: Li Mingzu
: Li Mingzu
Pop-up vagy Pop down Szezonális áruházak a magyar piacon
: Farkas Kira Zoé
: Farkas Kira Zoé
K-Pop 4E azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS)
: Gajzágó Éva Judit
Published: (2021)
: Gajzágó Éva Judit
Published: (2021)
Hogyan hódította meg a K-pop a világot? Nemzetközi marketingstratégiák és kulturális hatások
: Varga Vivien
: Varga Vivien
The Impact of Nostalgia on Pop Culture Emotional Connections through Media
: Turdukulova Zhamilia
: Turdukulova Zhamilia
"Hallyu-hatás" – a K-pop térhódítása
: Fikó Alexa
: Fikó Alexa
A koreai konyha és a koreai élelmiszerfogyasztási szokások
: Neszmélyi György Iván
Published: (2022)
: Neszmélyi György Iván
Published: (2022)
A koreai mondat és a koreai vers szerkezete
: Osváth Gábor
Published: (2007)
: Osváth Gábor
Published: (2007)
Az in-store marketing megvalósulása a P.O.P. Hungary Zrt. gyakorlatában
: Szlicki Anna
: Szlicki Anna
A dél-koreai közvetlentőke-befektetések kis koreai vállalkozásokra gyakorolt vonzóereje és annak interkulturális megközelítése Magyarországon
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
A Pop-up házak piaci bevezetése Magyarországon
: Rosta Zita
: Rosta Zita
Understanding K-pop and the reasons for its global success
: Vo Hoang Khanh Linh
: Vo Hoang Khanh Linh
A dél-koreai közvetlentőke-befektetések hatása Magyarországra
: Sebestyén Vivien
: Sebestyén Vivien
Assessing Fan Preferences in K-Pop Idols' Image and Identities and Their Implications for Effective Marketing Strategies
: Khuc Thi Hue Chi
: Khuc Thi Hue Chi
A lisszaboni Pop Cereal Café budapesti bevezetésének terve
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
A koreai és az európai kultúra összehasonlítása, a koreai országimázs kialakításának nehézségei
: Pósa Krisztina
: Pósa Krisztina
The effect of K-pop on South Korea’s inbound tourism and destination image
: Bicskei Bianka
: Bicskei Bianka
Ethical Issues in Vietnamese Pop Culture Storytelling and Media Coverage Authenticity and Audience Perceptions
: Ninh Ngoc Kieu Anh
: Ninh Ngoc Kieu Anh
Dél-Koreai kozmetikumok magyarországi piaca
: Birkás Beatrix
: Birkás Beatrix
A K-pop jelenléte és hatása Dél-Korea nyilvános diplomáciájában
: Szabó Laura
: Szabó Laura
A Koreai Köztársaság komplex gazdasági elemzése
: Kovács Attila
: Kovács Attila
A magyar - dél-koreai kapcsolatok negyedszázada
: Neszmélyi György Iván
Published: (2014)
: Neszmélyi György Iván
Published: (2014)
A K-pop jelenléte Dél-Korea nyilvános diplomáciájában és azon túl
: Szabó Laura
: Szabó Laura
Hogyan népszerűsítsünk egy alternatív pop rock együttest? Egy zenekar marketingkommunikációjának kialakítása
: Cseh Ildikó
: Cseh Ildikó
A nemzetközi konfliktuskezelés megvalósulása a Koreai-félszigeten
: Aradi Norbert
: Aradi Norbert
A koreai hullám hatása a magyar társadalomra
: Szabó Melánia
: Szabó Melánia
Dél-koreai működőtőke- befektetések Magyarországon (A dél-koreai befektetések és kereskedelmi kapcsolatok jelentősége a magyar gazdaság fejlődésében))
: Trestyánszky László
: Trestyánszky László
A dél-koreai és japán kereskedőházak hatása
: Todorov Tímea
: Todorov Tímea
A koreai modernizáció és az angol nyelv
: Osváth Gábor
Published: (1996)
: Osváth Gábor
Published: (1996)
Magyarország és a Koreai Köztársaság együttműködésének eredményei
: Neszmélyi György Iván
Published: (2014)
: Neszmélyi György Iván
Published: (2014)
A k-pop és a közösségi média szerepe Dél-Korea turisztikai vonzerejében
: Járosi Kitti Dominika
: Járosi Kitti Dominika
Dél-Korea kulturális turizmusa a k-pop és a k-drámák hatására
: Farkas Cintia
: Farkas Cintia
Az amerikai és dél-koreai menedzsment összevetése
: Szabó Anna
: Szabó Anna
Egy tragikus sorsú koreai költő, Cshon Szángbjong
: Osváth Gábor
Published: (2009)
: Osváth Gábor
Published: (2009)
A turizmus szerepe a Koreai Köztársaságban (Dél-Koreában)
: Katona Viktória
: Katona Viktória
Koreai kreatív- és kulturális ipar Az e-sport jelentősége gazdasági és turisztikai szempontból
: Járvás Boglárka Anna
: Járvás Boglárka Anna
A dél-koreai kultúra terjedése és megélése Magyarországon
: Nagy Lili Sarolta
: Nagy Lili Sarolta
Termékelhelyezés az amerikai és a dél-koreai médiában
: Németh Zsófia Réka
: Németh Zsófia Réka
Similar Items
-
Dél-Koreai lemezkiadók marketing stratégiája és a K-pop rajongók fogyasztói magatartása
: Zlatzky Fruzsina Virág -
A szórakoztatóipar és a koreai pop hatása Dél-Korea turizmusára
: Majoros Luca -
Pop-up Potentialities Effects of Pop-up Stores upon Brand Marketing
: Li Mingzu -
Pop-up vagy Pop down Szezonális áruházak a magyar piacon
: Farkas Kira Zoé -
K-Pop 4E azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS)
: Gajzágó Éva Judit
Published: (2021)