A közösségi médiában tartalomgyártókon keresztül megjelenő esztétikai kezelések hatása a 18-25 éves magyar nőkre nézve
Elmentve itt :
| Szerző: | Bana Dorka Patrícia |
|---|---|
| További közreműködők: | Juhász Dr. Tímea |
| Dokumentumtípus: | TDK dolgozat |
| Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás influenszer közösségi média munkahely szépségipar |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57931 |
Hasonló tételek
Az Instagramon megjelenő influencer marketing hatásai a fiatal nőkre
: Győry Viktória
: Győry Viktória
Gyermekek szerepeltetése a közösségi médiában megjelenő reklámposztokban
: Kecskeméti Klaudia
: Kecskeméti Klaudia
A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával
: Tormássy Laura
: Tormássy Laura
A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében
: Szakállas Boglárka
: Szakállas Boglárka
A közösségi médiában megjelenő reklámok hatása a fogyasztóra
: Sidó-Tahin Sarolta
: Sidó-Tahin Sarolta
Személyes márkaépítés a médiában megjelenő személyeknél
: Répási Cintia Dóra
: Répási Cintia Dóra
Egészségturisztikai kezelések az üzleti turizmus világában
: Fazekas Renáta
: Fazekas Renáta
Meddőségi kezelések hazánkban marketing szempontok alapján
: Kádár Anna
: Kádár Anna
A kereskedelmi médiában megjelenő erőszak társadalmi vetülete
: Marton Evelin Petra
: Marton Evelin Petra
Esztétikai trendek és fogyasztói magatartás A plasztikai beavatkozások piacának átalakuló világa
: Cserép Veronika
: Cserép Veronika
A digitális pénzügyi szolgáltatások hatása a 18-25 év közötti fiatalok pénzügyi szokásaira
: Hajnal Olivér
: Hajnal Olivér
Miért választják a Budapesten tanuló 18–25 év közötti egyetemisták az autómegosztó szolgáltatásokat?
: Kecskeméti Marcell
: Kecskeméti Marcell
Gyógy és Wellness kezelések a Danubius Hotel Héliában
: Mester Anna Zsófia
: Mester Anna Zsófia
A testpozitív mozgalmak és médiatartalmak hatása a nőkre
: Nyilas-Melega Tímea
: Nyilas-Melega Tímea
A médiában megjelenő gasztronómiai műsorok hatása a magyar társadalomra
: Vass Rózsa Johanna
: Vass Rózsa Johanna
A közösségi média hatása a magyar kiutazók döntésére a 20-25 éves korosztály körében
: Jezeri Luca
: Jezeri Luca
Életstílusjegyek a 18-24 éves fiatalok körében
: Pálmai Bence
: Pálmai Bence
A változó cirkusz-A cirkusz kommunikációs és esztétikai sajátosságai
: Csepregi Nóra
: Csepregi Nóra
Marketing lehetőségek a Z generáció irányába az újonnan megjelenő közösségi média felületeken
: Csapó Dorka Kata
: Csapó Dorka Kata
A táncsport közösségépítő szerepe a 17-25 éves korosztály körében
: Horváth Adrienn
: Horváth Adrienn
A 25 éves kor alatti fiatalok pénzügyi megtakarításai és tájékozottsága
: Bennárik Csilla
: Bennárik Csilla
A 25 éves kor alatti fiatalok pénzügyi megtakarításai és tájékozottsága
: Bennárik Csilla
: Bennárik Csilla
A 14-18 éves fiatalokat nevelő családok pénzügyi tudatossága
: Todorov Ráhel
: Todorov Ráhel
Természetjárással kapcsolatos utazási szokások vizsgálata a 18-28 éves korosztályban
: Visnyei Vivien
: Visnyei Vivien
Teljesítménymenedzsment az államigazgatás szempontjából nézve
: Sztrunga Krisztina
: Sztrunga Krisztina
A munkahelyen megjelenő sztereotípiák
: Ladányi Nikolett
: Ladányi Nikolett
Az édesítőszerek fogyasztási szokásai a 18 és 35 éves korosztály körében
: Szabó Lídia
: Szabó Lídia
Az ifjúsági turizmus turisztikai trendjei a közösségi médiában
: Kovács Patrícia Nikoletta
: Kovács Patrícia Nikoletta
Az egészséges életmód szerepe a 18-24 éves korosztály élelmiszer-vásárlási szokásaiban
: Seres Péter
: Seres Péter
A 18-55 éves korosztály ruhavásárlási szokásainak vizsgálata a koronavírus-járvány tükrében
: Krakovszky Gréta
: Krakovszky Gréta
A sörfogyasztási szokások változásának felmérése Magyarországon, a 18-30 éves lakosság körében
: Kiss Tamás Bálint
: Kiss Tamás Bálint
Énmárka a közösségi médiában
: Varga Dorina
: Varga Dorina
Hasonló tételek
-
Az Instagramon megjelenő influencer marketing hatásai a fiatal nőkre
: Győry Viktória -
Gyermekek szerepeltetése a közösségi médiában megjelenő reklámposztokban
: Kecskeméti Klaudia -
A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával
: Tormássy Laura -
A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében
: Szakállas Boglárka -
A közösségi médiában megjelenő reklámok hatása a fogyasztóra
: Sidó-Tahin Sarolta