Digitális banki frontvonal A weboldalak kialakítása, a szelfis számlanyitás korszaka

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ujvári Tímea
További közreműködők: Dobák Dr. Dóra Éva
Szigili Krisztina
Dokumentumtípus: TDK dolgozat
Kulcsszavak:bank
banki informatika
banki tevékenységek
banki ügyfél
hazai bankok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57955

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57955
005 20250923115719.0
008 250923suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Ujvári Tímea 
245 1 0 |a Digitális banki frontvonal  |b A weboldalak kialakítása, a szelfis számlanyitás korszaka  |c Ujvári Tímea  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Students_Scientific_Association_paper 
520 3 |a DIGITÁLIS BANKI FRONTVONAL: A WEBOLDALAK KIALAKÍTÁSA, A SZELFIS SZÁMLANYITÁS KORSZAKAA banki szektor digitális átalakulása az utóbbi évtizedben radikálisan megvál-toztatta a pénzügyi szolgáltatások igénybevételének módját. Az online bankolás előretörése és a digitális technológiák gyors fejlődése új lehetőségeket teremtett a bakok számára, hogy innovatív szolgáltatásokat nyújtsanak és javítsák ügyfélélményüket. Mivel a bankok folyamatosan versenyeznek az ügyfelekért, az online szolgáltatások minősége és az általuk nyújtott funkciók kiemelkedő szerepet játszanak a piacon való megkülönböztetésben. Kutatásom célja, hogy átfogó értékelést nyújtsak a bankok online platformjairól, azok funkcióiról és a felhasználói élményről, beleértve a szelfis számlanyitás korszakát. Mivel a bankszek-torban folyamatos verseny folyik, fontos megérteni, hogy milyen online szolgáltatási platfor-mokat kínálnak, hogyan teljesítik azokat a felhasználói elvárások és igények szempontjából. Ebből kifolyólag kutatási kérdéseim: Hogyan befolyásolja az ügyfélélményt a weboldal kialakítása a bankszektorban? Milyen ügyféltámogatási lehetőségek találhatók a különböző magyarországi bankok weboldalain, és ezek mennyire felelnek meg a felhasználói elvárásoknak? Mennyiben befolyásolja a bankok ügyfélszerzési stratégiáját a szelfis számlanyitás lehetősége? Kutatásom során mind kvalitatív és kvantitatív adatokra támaszkodtam. Elsősorban dokumentumelemzést végeztem, amely során az ügyfélközpontú weboldal kialakításával kapcsolatos szakirodalmat elemeztem. Ezt követően a kiválasztott magyar bankok hivatalos weboldalait hasonlítottam össze, megadott szempontok alapján. A felhasználói élmény és szelfis számlanyitás igényéről kérdőívet készítettem, hogy számszerű adatokat kapjak. Végül interjúkat folytattam banki szakemberekkel, hogy megértsem az online bankolás aktuális trendjeit és problémáit. 
695 |a bank 
695 |a banki informatika 
695 |a banki tevékenységek 
695 |a banki ügyfél 
695 |a hazai bankok 
700 1 |a Dobák Dr. Dóra Éva  |e ths 
700 1 |a Szigili Krisztina  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57955/1/TDKdolgozat_UjvariTimea.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57955/2/absztrakt_ujvari_timea.docx  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57955/3/Ujv%C3%A1ri%20T%C3%ADmea_TDK_Dolgozat_biralati_lap_2024_HU.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57955/4/Dolgozat_biralati_lap_Ujv%C3%A1ri%20T%C3%ADmea.pdf  |z Dokumentum-elérés