A Magyar Kézilabda Szövetség és a Győri Audi ETO KC női kézilabdacsapat kommunikációs tevékenységének vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hegedűs Fanni
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: TDK dolgozat
Kulcsszavak:Győri Audi ETO KC
kézilabda
kommunikációs tevékenység
közösségi média
Magyar Kézilabda Szövetség
Szurkolói visszajelzések
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57972

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57972
005 20250923115736.0
008 250923suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Hegedűs Fanni 
245 1 2 |a A Magyar Kézilabda Szövetség és a Győri Audi ETO KC női kézilabdacsapat kommunikációs tevékenységének vizsgálata  |c Hegedűs Fanni  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Students_Scientific_Association_paper 
520 3 |a A dolgozat célja az MKSZ és a Győri Audi ETO KC női kézilabdacsapat kommunikációs tevékenységének elemzése, különös tekintettel a közösségi média hatékonyságára és az alkalmazott eszközökre fókuszálva. A kutatás vizsgálja a kommunikációt a sport hazai és nemzetközi elismertségére, feltárja a használt csatornákat, és elemzi a szurkolói visszajelzéseket. Összehasonlítja a női válogatott és a klub stratégiáit, kiemelve a hasonlóságokat és eltéréseket. A dolgozat célja feltárni a lehetőségeket a szurkolói elköteleződés növelése, a fiatalabb célcsoportok hatékony megszólítása és a kommunikációs tevékenységek fejlesztése érdekében a sportág további népszerűsítéséért.A TDK dolgozathoz szekunder és primer kutatást is alkalmaztam. A szekunder kutatás során szakirodalmakat használtam, hogy alátámasszam és kiegészítsem a kutatás eredményeit. A primer kutatás elvégzése alatt mélyinterjúkat készítettem a Magyar Kézilabda Szövetség kommunikációs igazgató-helyettesével, Liszkay Gáborral, és a Győri Audi ETO KC kommunikációs vezetőjével, Fata Edinával, hogy mélyebb betekintést nyerjek a kommunikációs tevékenységekbe. Ezen kívül kvantitatív kutatást is végeztem online kérdőív segítségével, amely a szurkolók véleményét és tapasztalatait térképezte fel. Ez a kombinált megközelítés lehetővé tette, hogy átfogó képet alkossak a magyar kézilabda kommunikációjáról.A kutatás elemzi a közösségi média szerepét és optimalizálási lehetőségeit a célzottabb kommunikáció érdekében. Az eredmények szerint az MKSZ és a Győri Audi ETO KC hasonló munkamódszereket alkalmaz, de eltérő a célközönségük és a kommunikációjuk fókuszának középpontja. Mindkét szervezet számára kihívás a fiatalabb korosztály elérése, modern eszközök segítségével, például TikTokon keresztül és új mobil alkalmazások létrehozásával lehetne közelebb kerülni hozzájuk. A szurkolói visszajelzések alapján szükség van több interaktív, kulisszák mögötti tartalomra és szorosabb online-offline integrációra.A Győri Audi ETO KC SWOT analízise feltárta a stabil szponzori kapcsolatokat és hatékony közösségi média jelenlétet, de rávilágított a nemzetközi kommunikáció fejlesztésének szükségességére és az új csatornák használatára is. A kutatás gyakorlati javaslatokat fogalmaz meg a sport kommunikációs stratégiáinak javítására, kiemelve a szurkolói elköteleződés növelését, a fiatal célcsoport megszólítását, valamint a modern kommunikációs eszközök felhasználását a sportág népszerűsítésének érdekében. 
695 |a Győri Audi ETO KC 
695 |a kézilabda 
695 |a kommunikációs tevékenység 
695 |a közösségi média 
695 |a Magyar Kézilabda Szövetség 
695 |a Szurkolói visszajelzések 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57972/1/Hegedu%CC%8Bs_Fanni_KVIK.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57972/2/Hegedu%CC%8Bs_Fanni_KVIK.docx  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57972/3/Hegedu%CC%8Bs_Fanni_KVIK_szerzo%CC%8Bi%20hozza%CC%81ja%CC%81rula%CC%81s.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57972/4/Heged%C5%B1s_Fanni_KVIK_PV.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57972/5/Heged%C5%B1s_Fanni_KVIK_VI.pdf  |z Dokumentum-elérés