A számítógépes játékok alkalmazási lehetőségei a középiskolai oktatásban
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Játékosítás Gamifikáció Kvíz Videojátékok Virtuális közösségi tér Szakmai oktató program |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5798 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg5798 | ||
| 005 | 20160725115802.0 | ||
| 008 | 160513suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hun | ||
| 100 | 1 | |a Horváth Árpád | |
| 245 | 1 | 2 | |a A számítógépes játékok alkalmazási lehetőségei a középiskolai oktatásban |h [elektronikus dokumentum] / |c Horváth Árpád |
| 246 | 1 | 0 | |a A számítógépes játékok alkalmazási lehetőségei a középiskolai oktatásban |h [elektronikus dokumentum] |
| 695 | |a Játékosítás | ||
| 695 | |a Gamifikáció | ||
| 695 | |a Kvíz | ||
| 695 | |a Videojátékok | ||
| 695 | |a Virtuális közösségi tér | ||
| 695 | |a Szakmai oktató program | ||
| 700 | 0 | 2 | |a Oláhné Zieser Zsuzsanna |e ths |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/5798/1/Szakdolgozat_Horv%C3%A1th_%C3%81rp%C3%A1d.pdf |z Dokumentum-elérés |