A számítógépes játékok alkalmazási lehetőségei a középiskolai oktatásban
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Játékosítás Gamifikáció Kvíz Videojátékok Virtuális közösségi tér Szakmai oktató program |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5798 |
MARC
LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | dolg5798 | ||
005 | 20160725115802.0 | ||
008 | 160513suuuu hu om 000 hun d | ||
040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
041 | |a hun | ||
100 | 1 | |a Horváth Árpád | |
245 | 1 | 2 | |a A számítógépes játékok alkalmazási lehetőségei a középiskolai oktatásban |h [elektronikus dokumentum] / |c Horváth Árpád |
246 | 1 | 0 | |a A számítógépes játékok alkalmazási lehetőségei a középiskolai oktatásban |h [elektronikus dokumentum] |
695 | |a Játékosítás | ||
695 | |a Gamifikáció | ||
695 | |a Kvíz | ||
695 | |a Videojátékok | ||
695 | |a Virtuális közösségi tér | ||
695 | |a Szakmai oktató program | ||
700 | 0 | 2 | |a Oláhné Zieser Zsuzsanna |e ths |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/5798/1/Szakdolgozat_Horv%C3%A1th_%C3%81rp%C3%A1d.pdf |z Dokumentum-elérés |